| تبليغات | |
|
|
| مدیریت | |
|
|
دوشنبه 13 دي 1389
بهرهوري، عملكرد، كارايي و اثربخشي در سازمان
وظيفه اصلي تمامي مديران در همه سطوح و همه نهادهاي اجتماعي اين است كه محيطي را طراحي، اجرا و نگهداري نمايند كه اعضاي سازمان بتوانند با فعاليت و همكاري گروهي در آن به اهداف معين خود دست يابند. در پاسخ به اين سوال كه مدير كيست ميتوان گفت كه مدير كسي است كه مسئوليت عملكرد يك يا چند نفر در سازمان را به عهده دارد و در پاسخ به اينكه مديران چه ميكنند گفته ميشود كه مديران اثر بخش منابع انساني را به طرقي كه هم به عملكرد عالي و هم به سطح مطلوب رضايت كاركنان منجر گردد، به كار ميگيرند. توجه و علاقه توام به عملكرد و رضايت خاطر موضوع اصلي مديريت در محيطهاي كاري است.
دريافت فايل برنامه (127 كيلوبايت )
قالب كتاب: doc
|
|
|
تعداد بازديد اين صفحه:
13049
|