منو
تبليغات
تاریخ
آثار شهيد مطهري
شنبه 9 ارديبهشت 1391 تاريخ اسلام در آثار شهيد مطهرى (ره)

اين كتاب مجموعه اي است برگزيده از آثارشهيد آيت الله مطهري قدس سره كه بر اساس سرفصل جديد «درس تاريخ اسلام » معاونت اموراساتيد، تهيه شده است، و به گونه اي تنظيم شده است كه مي تواند به عنوان منبعي براي تدريس تاريخ اسلام در مقطع كارشناسي براي كليه رشته هاي دانشگاهي مورد استفاده استادان محترم، پژوهشگران و دانشمندان علوم اسلامي قرار گيرد.
در جمع آوري و تنظيم اين مجموعه، تلاش برآن بوده است تا مطالب استاد، بي كم وكاست نقل و از آوردن مطالب تكراري و كم اهميت اجتناب و هر بخش به متن اصلي ارجاع داده شود و حتي المقدرور سعي شده است آدرس مطالب جهت اطلاعات بيشتر ورجوع علاقمندان استخراج شود.
براي كامل تر شدن مجموعه، چكيده اي درآخر هر فصل، با استفاده از آثار استاد و به قلم نگارنده نگاشته شده است. در پايان كتاب فهرست آيات، روايات، اشعار و اعلام ارائه شده است تا استفاده از آن آسان ترگردد.
اين مجموعه از سوي شوراي نظارت بر آثارشهيد مطهري(ره) مورد مطالعه و تاييد قرارگرفته و هم اكنون از سوي عده اي از استادان معارف اسلامي در دانشگاههاي كشور به عنوان متن درسي تدريس مي گردد. مطالعه اين اثر به عموم علاقمندان به تاريخ اسلام توصيه مي گردد.

قالب كتاب: HTML / سايز: 364 KB

براي مطالعه كليك كنيد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ


تعداد بازديد اين صفحه: 8053
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما