منو
تبليغات
پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام)
كرامات العباسيّه
سه‌شنبه 14 آبان 1392 کرامات العباسیّه (معجزات حضرت ابالفضل العباس بعد از شهادت)
سلام خدا و سلام فرشته هاى مقرب خدا و تمام انبیاء و رسول پروردگار و بندگان صالح و شایسته حق و تمام شهداى راه خدا و راستگویان با ایمان کامل و نفسهاى پاک و پاکیزه و نیکو سیرت از صبح و شب همه بر تو باد، اى فرزند امیرالمؤ منین (ع ).
گواهى میدهم ، که حضرتت مقام تسلیم و تصدیق و وفادارى و خیر خواهى را نسبت به آقا حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) که فرزند پیغمبر (ص ) و سبط برگزیده او، و رهبر داناى خلق ، و وصّى پیغمبر (ص ) و رساننده حکم خدا (و ارکان و حقایق احکام دین ) به مردم ، آن امام مظلوم ، و جفا کشیده از ظالمان را، به حد کمال رسانیدى .
پس خدا از طرف پیغمبر (ص ) و امیرالمؤ منین و امام حسن و امام حسین صلوات الله علیهم ، بهترین و بالاترین جزا و پاداش و صله و مژدگانى را بتو عطا فرماید. و بواسطه آن صبر و تحمّلى که در آن مصائب و سختیهایى که در یارى برادرت کشیدى دار سعادت آخرت و نیکو براى تو باد.
خدا لعنت کند آن کسانیرا که حق ترا گرامى نداشتند و از روى جهل و نفهمى هتک حرمت کردند.
خدا لعنت کند آن کسانیرا که بین شما و آب قرار گرفتند و نگذاشتند شما آب را به تشنگان حرم حسین برسانى .
گواهى میدهم ، که شما مظلوم کشته شدى و آنچه را که خداوند متعال وعده (به شهیدان راه حق ) داده محققا بتو عطا مى فرماید.
اى فرزند امیرالمؤ منین من بزیارت شما آمده ام ، و بر شما وارد شده ام و قلبم تسلیم امر شماست و تابع فرمان شما هستم و از پیروان شمایم و براى شما مهّیا شده ام تا آن وقتیکه فرمان و حکم خدا بظهور سلطنت شما فرا رسد که او بهترین حکم کنندگان است ، پس من با تمام قوا با شما هستم ، نه با دشمنان شما.

قالب کتاب: HTML / سایز: 198 KB

برای مطالعه کلیک کنید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ


تعداد بازديد اين صفحه: 6696
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما