منو
تبليغات
مرورگرهاي اينترنت
avant
يكشنبه 16 آبان 1389 Avant Browser 11.7 Build 41
مرورگر وب كوچك، قدرتمند و بسيار محبوبي است كه بر پايه هسته نرم افزار مرورگر اينترنت مايكروسافت يعني اينترنت اكسپلورر ساخته شده و امكانات جانبي بسياري به آن اضافه مي كند. اين مرورگر زيبا و سريع و در عين حال كاملا رايگان براي 41 زبان زنده دنيا با پشتيباني كامل از زبان فارسي ساخته شده است و بدون هيچ محدوديت و نرم افزار دروني تبليغاتي، قابليتهاي گوناگون و مفيد خود را در اختيار كاربران قرار مي دهد و علاقمندان به اين مرورگر پس از استفاده و جلب رضايت كامل از آن، درصورت ميل مي توانند از طريق فرم پشتيباني سايت سازنده به نويسنده و تيم نرم افزاري آن مبلغ دلخواه خود را به عنوان هديه به حساب بين المللي آنها واريز نماييد.

ويژگي هاي اصلي نرم افزار:
اين مرور گر خيال شما را از هر حيث در گشت و گذار در اينترنت راحت ميكند . زيرا سريع ، پايدار ، كاربر پسند ، چند سو نگر است .
فيلترينگ صدا ، تصوير ، فيلم ، اكتيوكس- براي جلوگيري از دانلود موارد مزاحم كه باعث افزايش سرعت دانلود و مرور صفحات ميشود.
ارائه پوسته هاي مختلف جهت تنوع بخشيدن به محيط مرورگر
قابليت فيلترينگ انيميشن هاي فلش مزاحم - بيش از 85 درصد فايلهاي فلش به كار رفته در صفحات وب اينترنتي تبليغاتي و نامفيد هستند كه معمولا  اين فايلها از حجم نسبتا بالايي برخوردارند. با استفاده از اين قابليت جديد نرم افزار Avant شما قادر به بالابردن سرعت نمايش صفحات خود به شيوه اي نوين و قابل توجه هستيد.
قابليت مسدود كردن تبليغات ناخواسته - امروزه صفحات تبليغاتي و بنر هاي ناخواسته به يكي از مزاحمت هاي اينترنتي تبديل شده اند و نرم افزارهاي متعددي براي مقابله با آنها عرضه شده است . آوانت به آساني هنگام نمايش صفحات، مزاحمت هاي تبليغاتي را مسدود كرده و نمايش نمي دهد و تنها آدرس صفحات ممانعت شده را براي شما ذخيره مي كند.
قابليت خواندن RSS/ATOM - با اين قابليت از آخرين اخبار وب سايتهاي تحت پشتيباني RSS/ATOM با خبر مي شويد.
قابليت هاي اضافي و متعدد موس - در آوانت، موس در مرور صفحات نقش قابل توجهي دارد. مثلا ميتوانيد با كليك دكمه وسط موس بر روي يك لينك در ميان يك صفحه وب ، آنرا در يك صفحه جديد باز نماييد.
اجراي تمامي پنجره هاي وب تحت يك پنجره مديريتي و كلي - اين قابليت بسيار مفيد مرورگر ها موجب جلوگيري از سردرگمي و همچنين مصرف بسيار كمتر حافظه اصلي سيستم هنگام بازشدن تعداد زيادي صفحات وب ميشود.
موتور هاي جستجوي قدرتمند دروني (ياهو ، گوگل و...) - اين قابليت موجب جستجو در ميان موتور هاي قدرتمند جستجوي دنيا و زير شاخه هاي اصلي آنها مانند تصوير و ويديو و گروه و ... با يك كليك در محيط مرورگر است.
تامين امنيت سيستم و حفظ حريم خصوصي شما - جلوگيري از سرقت اطلاعات شخصي با نابودي تمامي رد پاها و مسير هاي به جامانده از گشت و گذارهاي اينترنتي شما.

 دانلود، 2.082 KB
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 12853
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما