منو
تبلیغات
آمار
آداب معاشرت
چه كنيم كه اخلاق خوب داشته باشيم؟
برادري دارم كه 5 سال از من كوچكتر است ولي در هنگام تصميم گيري و كارها دخالت زيادي مي كند و درد دلهاي من و دوستانم را گوش داده و براي پدر و مادرم بازگو مي كند و هنگامي كه من از پدر و مادر مي خواهم مانع از رفتار ناشايست برادرم شوند آنرا به حساب بچگي وي گذاشت
از نظر اسلام چه نوع دوستي، انسان را به سوي تكامل و رشد هدايت مي كند؟
چگونه به نزديكان خود نحوه صحيح حجاب داشتن را توصيه كنيم؟
اگر مهر نامحرمي در دلمان باشد چه كنيم اين مهر و علاقه از بين برود؟
با بچه هايي كه خيلي لجباز هستند و اذيت مي كنند چه رفتاري و برخوردي بايد داشته باشيم (بچه هاي 4 ساله)؟
اگر ازطرف پدر و يا مادرمان مورد بد اخلاقي و بي مهري واقع شويم و نتوانستيم به خاطر محبت به آنها نتوانيم تركشان كنيم چه بايد كرد؟
نيكي به پدر و مادر چگونه امكان پذير است؟
خداوند و پيامبران همه به صله رحم و رفت و آمد و معاشرت و سركشي به خويشاوندن سفارش كرده اند چرا گاهي همين صله رحم ما را از يكديگر دورتر و حتي بدگمان تر مي كند؟
جواني هستم كه به اقتضاي سنم رفقايي دارم، مي خواهم بپرسم كه اگر اين رفاقت وابستگي ايجاد كند اشكالي دارد و اگر اشكال دارد راهكارهايي برايم مطرح بفرمائيد؟
اينجانب با توجه به زيبائي طلبي ونياز شديد به دوست يابي،درشرايط روحي نامناسبي قرار دارم زيرا من خواهان دوستي بسيار عميق با يكي از همكلاسي هاي خود هستم ونسبت به ايشان داراي تعصب زياد از حد بوده ودلبستگي شديدي نسبت به ايشان دارم،اما ايشان شرايط كنوني مرا درك
آيا دل بستن به دوستان و اطرافيان به طور افراطي مشكلي دارد؟
يكي از رفقاي صميمي ام كار هاي عبادي و خدا پسندانه خيلي انجام مي دهد ولي با اين اوصافي كه از او گفتم متاسفانه او انساني چشم چران و شهوت ران و هوس باز و خود ارضايي مي كندخلاصه من بين اين دو شخصيتي او مانده ام و به هيچ وجه نمي توانم اين مسئله را حل كنم لطفا م
من گاهي  از زن بودنم ناراحت هستم زيرا اگر من پسر بودم مثل برادرانم مي توانستم شبها به خانه اقوام بروم ولي نمي شود و چگونگي ارتباط با ديگران را بنويسيد؟
احساس مي كنم كه كسي به من اعتماد ندارد نمي دانم چه عكس العملي انجام داده ام كه پدر و زن بابايم اين گونه در مورد من فكر مي كنند البته اين را هم بگويم كه من خيلي مي خندم و شايد به همين دليل هم باشد حالا دوست دارم كه به من اعتماد داشته باشند و اينقدر به من گي
اگر پدر و مادرمان از دست ما، دلخوردگي داشته باشند چگونه بايد از دل آنها در بياوريم؟
اقوامي  كه از نظر مادي بالاتر هستند آيا انسان مي تواند با آنها رفت و آمد نداشته باشد؟ عليرغم اينكه انسان مايل به رفت و آمد با ايشان نباشد؟
روابط معاشرت زن و مرد در محل كار اگر بخواهند خشك باشد چطور باشد كه با مسائل محرم و نامحرمي درگير نباشد؟
بيزاري از دين در مقابل مرجع ديني كه ظاهر اعمالش با دين مطابقت دارد ولي در باطن به كارهاي ضد اخلاقي مي پردازد . آيا فكر نمي كنيد كه اين باعث در دين و دين گريزي در بين جوانان و نوجوانان باشد؟
اگر بخواهيم دل كسي را كه شكسته ايم به دست بياوريم بايد چه كنيم؟
1 2 3 4 5 6


تعداد بازديد اين صفحه: 225832
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما