منو
تبلیغات
آمار
اختلافات
 چگونه همسر خود را كه نسبت به حجاب بي تفاوت است راهنمائي كنم؟
هنگامي كه همسر مرتكب خطايي مي شود چگونه بايد با او برخورد كرد؟ آيا ناديده گرفتن خطا موجب كم توجهي همسر و تكرار دوباره نمي شود؟
مدت كوتاهي است كه ازدواج كرده ام . مادرم از من انتظارات و توقعاتي در نحوه برخورد با همسرم دارد كه بر خلاف خواسته هاي شوهرم مي باشد.نمي دانم مادرم را از خود راضي نگه دارم؟
همسرم بيشتر اوقاتش را با دوستاني كه متاسفانه منحرف هستند مي گذراند و به من و زندگي اش كمتر اهميت مي دهد .از اين مسئله بسيار نگران هستم. چگونه او را از اين كار باز دارم؟
همسرم اصرار دارد كه بيرون از منزل چادر سر كنم ولي من تمايلي براي استفاده از چادر ندارم و به او مي گويم بدون چادر هم مي شود حجاب را حفظ كرد. لذا بسياري از اوقات بر سر اين مساله با يكديگر مشاجره داريم.
همسرم با دوستانش رابطه بهتري دارد و به آنها بيشتر از من اهميت مي دهد.
همسرم مرا محدود مي كند به عنوان نمونه در مورد لباس بيرون منزل و يا حتي كرم زدن بيرون از منزل و ...احساس مي كنم آزادي مرا سلب كرده مرا راهنمائي كنيد.
با همسرم اختلاف سليقه زيادي دارم(حتي در نحوه لباس پوشيدن و...) و ايشان حاضر نيست به نظرات و سلايق من احترام بگذارد .
همسرم به اقوام و خويشان خود بسيار احترام مي گذارد ولي براي بستگان من اهميتي قائل نيست. چگونه اين رفتار را بايد اصلاح كرد؟
به دليل مسن بودن پدر و مادرم بايد از آنها مراقبت كنم و با آنها زندگي كنم ولي همسرم راضي به زندگي با آنها نيست. چگونه رضايت دو طرف را به دست آورم ؟
براي جلوگيري و كاهش تنش و اختلافات در زندگي بايد چه كرد؟
به دليل اختلاف نظر و سليقه اكثر اوقات بر سر مسائل جزيي با همسرم اختلاف دارم و ايشان حاضر نيست به نظرات و سلايق من احترام بگذارد؟ در اين موارد چگونه بايد برخورد كنم؟
همسرم مديريت مرا در زندگي نمي پذيرد و به حرفهاي من گوش نمي دهد و به همين دليل اختلاف داريم. لطفا مرا راهنمايي فرماييد؟
بعد از دوسال كه از عقد ما مي گذرد شوهرم نسبت به من بي علاقه شده و مايل به ازدواج با من نيست. چه كنم ؟
ميان همسر و خانواده ام به شدت اختلاف است و همسرم مانع رفت و آمد با خانواده ام مي باشد و نيز نگران دخالتهاي پدر و مادرم مبني بر طلاق مي باشم. چه كنم؟
با توجه به اين كه بايد با همسر صداقت داشت آيا بايد اسرار خانواده خود يا مسائلي كه قبلا با آن مواجه بوده ايم براي همسر بيان كنيم؟
مدت شش ماه است كه در دوران عقد به سر مي برم . همسرم نسبت به من بسيار بدبين است و فقط مواظب است كه از كجا مي آيم و كجا مي روم . البته اين بدبيني از زماني كه بدون اطلاع ايشان با پدر و مادرم به خانه يكي از اقوام رفتيم شروع شد . در مورد ادامه زندگي با ايشان بس
چگونه مي توان اعتماد مردي كه به همسرش اعتماد ندارد جلب كرد.
شوهرم با يك مسئلهء كوچك فوري قهر مي كند و نسبت به من بي اعتنايي مي كند.چگونه با او برخورد كنم؟
همسرم با خانواده ما رابطه و برخورد خوبي ندارد ؟چگونه با او برخورد كنم؟
1 2 3


تعداد بازديد اين صفحه: 109471
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما