3
الگوي مصرف در چشم-انداز مطالعات اسلامي نويسنده: جمعي از اساتيد چاپ: اول تاريخ :پاييز 1389 قطع: رقعي صفحه:176 قيمت :28000

برگزاري سلسله نشست­هايي علمي با موضوع مشترك «الگوي مصرف در چشم­انداز مطالعات اسلامي» هم­جهت با ابتكار مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در دستور كار مديريت جنبش نرم­افزاري قرار گرفت.

ذيل اين برنامه، هفت نشست علمي با عناوين «قرآن و اصلاح الگوي مصرف»، «فقه و اصلاح الگوي مصرف»، «اخلاق، تربيت اسلامي و اصلاح الگوي مصرف»، «اقتصاد اسلامي و اصلاح الگوي مصرف»، «فرهنگ و اصلاح الگوي مصرف»، «مهندسي فرهنگي و اصلاح الگوي مصرف» و «بهره­گيري از آي تي در تبليغ ديني و اصلاح الگوي مصرف» در اين عرصه برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

 
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 1385 در جهت رسیدن به اهداف خود و برای سرعت بخشیدن به انتشار و عرضه آثار ، مبادرت به تاسیس نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نمود و از بدو تاسیس تاکنون هر هفته یک کتاب منتشر کرده است . از این مرکز  تاکنون علاوه بر موسوعه 12 جلدی شرف الدین (ره) که جایزه جهانی جمهوری اسلامی را کسب نمود، بیش از سی درصد آثار منتشر شده در همایش ها و جشنواره های متعدد برگزیده و رتبه برتر را به خود اختصاص داده اند


 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به مركز نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي  است

 
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما