2
نهضت علمي و فرهنگي از نگاه امام خميني(ره) نويسنده: جمعي از نويسندگان چاپ: سوم تاريخ :بهار 1389 قطع: رقعي صفحه:184 قيمت:25000

«نهضت علمي - فرهنگي» جوهره حركتي است كه پس از انقلاب اسلامي در قالب «انقلاب فرهنگي» با هدايت حضرت امام خميني(ره)، آغاز شد.

اينك پس از گذشت بيش از دو دهه و دستيابي جامعه نخبه به توانمندي­هاي روحي، علمي و عملي ويژه، زواياي مبهم آن بر انديشمندان حوزه و دانشگاه و برنامه­ريزان و متوليان مديريت توسعه اجتماعي روشن­تر گرديده است. به همان ميزان كه اين فرصت، فضاي نويني فراروي متفكران گشوده است، مسئوليت ديني و ملي براي پايه­ريزي بنيان­هاي تمدن اسلامي مضاعف گرديده است.

مجموعه حاضر با هدف ترسيم انديشه تابناك معمار بزرگ انقلاب اسلامي در خصوص ضرورت، مفهوم، اهداف، مباني، گستره، موانع و راه­كارها و مخاطبان «نهضت علمي - فرهنگي» تقديم پژوهشگران و انديشمندان مي­شود.

اميد اينكه اين تلاش، سهمي در زمينه­سازي نهضت علمي فرهنگي و تأسيس تمدن اسلامي داشته باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

 
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 1385 در جهت رسیدن به اهداف خود و برای سرعت بخشیدن به انتشار و عرضه آثار ، مبادرت به تاسیس نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نمود و از بدو تاسیس تاکنون هر هفته یک کتاب منتشر کرده است . از این مرکز  تاکنون علاوه بر موسوعه 12 جلدی شرف الدین (ره) که جایزه جهانی جمهوری اسلامی را کسب نمود، بیش از سی درصد آثار منتشر شده در همایش ها و جشنواره های متعدد برگزیده و رتبه برتر را به خود اختصاص داده اند


 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به مركز نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي  است

 
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما