3
رسانه، تبليغ، ارتباطات اجتماعي نويسنده: حسن خيري چاپ: اول تاريخ :زمستان 1389 قطع: وزيري صفحه:544 قيمت :75000

هويت، فضا؛ فرايند تعاملي مبتني بر غلبه احساسات، تعلقات اجتماعي و انتخاب عقلاني.

آدمي در فضاي دروني خود نيز در تعامل است؛ تعامل با خويشتن ... .

تعارض هويت هاي طولي و عرضي از جمله نابساماني هايي است كه ممكن است در اثر قرار گرفتن در فضاهاي مختلف بروز نمايد... .

نقش دين براي دين دار و جامعه دين دار، ايجاد سازگاري و هماهنگي فضاهاي دروني و بيروني است ... .

تعقل اساس دين داري است و عقل آدمي در فروعات مراجعه به كارشناسي و متخصص را حكم مي كند ... .

گرچه متقن ترين مسير براي حركت، برانگيختگي ادراكي و عقلي است ولي تحريك احساسات و عواطف مبتني بر فطرت، مي تواند قرار گرفتن در فضايي را زمينه سازي نمايد كه منجر به تقويت شناخت نظري و قواي ادراكي گردد. براي عموم مردم اين مسير عملي تر است... .


 
امتیاز دهی
 
 

 
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 1385 در جهت رسیدن به اهداف خود و برای سرعت بخشیدن به انتشار و عرضه آثار ، مبادرت به تاسیس نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نمود و از بدو تاسیس تاکنون هر هفته یک کتاب منتشر کرده است . از این مرکز  تاکنون علاوه بر موسوعه 12 جلدی شرف الدین (ره) که جایزه جهانی جمهوری اسلامی را کسب نمود، بیش از سی درصد آثار منتشر شده در همایش ها و جشنواره های متعدد برگزیده و رتبه برتر را به خود اختصاص داده اند


 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به مركز نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي  است

 
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما