2
سيف الامة و برهان الملة نويسنده: ملااحمد بن محمدمهدي نراقي چاپ:اول تاريخ : پاييز 1385 قطع:وزيري صفحه:464 قيمت:35000

كتاب سيف الامة از مهم ترين آثار كلامي قرن 14 هجري به شمار مي رود كه در دفاع از اسلام و اتمّيت نبوّت پيغمر اعظم(ص) و اثبات معجزات آن بزرگوار نوشته شده است.

هانري مارتين انگليسي معروف به «پادري نصراني» كتابي در ردّ اسلام و انكار نبوت پيغمبر خاتم وشت و شبهات بسياري پيرامون معجزه بودن قرآن كريم وارد ساخت، كه علماي شيعه در پاسخ و ردّ آن كتاب هاي بسياري نوشتند و كتاب سيف الامة از جمله مهم ترين آثار شناخته شده در اين موضوع است.

مؤلف كتاب ـ جناب ملا احمد نراقي(ره) ـ باتوجه به آشنايي و تسلط به زبان عبري و با بررسي تاب هاي مقدس يهود و نصاري (عهد قديم و عهد جديد) و استدلال به براهين عقلي و نقلي به شايستگي از عهده پاسخ گويي و دفاع از اسلام و اثبات اعجاز قرآن و خاتميت نبوت حضرت محمد(ص) برآمده است.

 
امتیاز دهی
 
 

 
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 1385 در جهت رسیدن به اهداف خود و برای سرعت بخشیدن به انتشار و عرضه آثار ، مبادرت به تاسیس نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نمود و از بدو تاسیس تاکنون هر هفته یک کتاب منتشر کرده است . از این مرکز  تاکنون علاوه بر موسوعه 12 جلدی شرف الدین (ره) که جایزه جهانی جمهوری اسلامی را کسب نمود، بیش از سی درصد آثار منتشر شده در همایش ها و جشنواره های متعدد برگزیده و رتبه برتر را به خود اختصاص داده اند


 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به مركز نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي  است

 
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما