تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
تشکیل «کانون تبلیغی» در استان اصفهان
1402/8/15 دوشنبه تشکیل «کانون تبلیغی» در استان اصفهان معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اولین جلسه «کانون تبلیغی شهر اصفهان» با حضور برخی از مبلغان برتر شهر اصفهان در شهر مقدس قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تیرماه 140‪2 پیرامون اولویت و اهمیت موضوع «تبلیغ» اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید در نهادهای حوزوی و بین طلاب به تبلیغ به عنوان یک اصل مهم پرداخته شود.‬‬.

وی گفت: در همین راستا پس از شناسایی و بررسی‌های متعدد، حدود 300‪ نفر از مبلغین شاخص استان، شناسایی شدند. سپس در مرحله اول، اولین جلسه «کانون تبلیغی شهر اصفهان» با حضور برخی از مبلغان برتر شهر اصفهان در شهر مقدس قم برگزار شد

اهتمام افزود: اعضای این کانون با هدف استفاده از تجربه‌ اساتید برتر در حوزه تبلیغ و چهره‌های ماندگار تبلیغی که در شهر مقدس قم به صورت ملی و فراملی در حال تبلیغ هستند، از جمله دکتر واعظی(رئیس دفتر تبلیغات اسلامی)، حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد، قمی، ماندگاری، سید حسین مؤمن و شیخ جعفر ناصری، با این اساتید دیدار کردند. همچنین جلسه‌ای تخصصی در حوزه خانواده با حضور دکتر زیبا نژاد، برگزار شد.

وی یادآور شد: بازدید از مرکز اسناد حوزه علمیه واقع در مدرسه فیضیه و بازدید از کتابخانه تخصصی و گران‌بهای آیت الله مرعشی از دیگر برنامه‌های این کانون در شهر قم بود. در پایان نیز عهدنامه‌ای در مسجد مقدس جمکران قرائت شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اهداف این جلسات‌ توضیح داد: شبکه‌سازی در حوزه تبلیغ، پرداختن به موضوع هنر در مسائل و فعالیت‌های تبلیغی، توجه ویژه به بحث کودک و نوجوان، چهره‌سازی در حوزه تبلیغ، تبلیغ با رویکرد کارکرد محوری، توجه به تبلیغ در حوزه مکتوب و در حوزه رسانه، حمایت معنوی از گروه‌های تبلیغی و به‌طور کلی شبکه‌سازی در حوزه تبلیغ، از جمله نکاتی بود که در این جلسات مطرح شد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: توجه به اخلاص، معنویت و قرآن، مواظبت از ورود به مسائل حاشیه‌ای و هماهنگی بیان تبلیغ با رفتار مبلغ نیز از توصیه‌های بزرگان و اساتید در امر تبلیغ بود.

مشاهده در خبرگزاری تسنیم
مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهدهد در پایگاه خبری ندای اصفهان

 


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 797
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما