تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
سومین نشست فصلی مبلغان تخصصی اصفهان
1402/8/7 يكشنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار کرد؛ سومین نشست فصلی مبلغان تخصصی اصفهان سرپرست اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با هدف توانمندسازی و انتقال تجارب، سومین نشست فصلی مبلغان تخصصی اصفهان در سال جاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محسن کاردان پور در گفت و گویی با بیان این که یکی از وظایف این اداره آشناسازی و دانش افزایی مبلغان تخصصی با مسائل روز است، اظهار داشت: در پس ظاهر فریبنده و فانتزی‌گونه گروه های موسیقی کره ای، بخش‌ها و رازهای سیاه و مرموزی وجود دارد که یکی از خروجی‌های آن، شیوع نسبتا بالای پدیده «خودکشی» در بین فعالان جوان صنعت پاپ کره‌ای است و این زنگ خطری برای تهاجم فرهنگی این بار از مشرق‌زمین است.

وی افزود: موضوع سومین نشست فصلی مبلغان تخصصی اصفهان به نقد و بررسی گروه های موسیقی کره ای به خصوص BTS اختصاص داشت که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد اسماعیل رفیعی، کارشناس آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان برگزار شد.

سرپرست اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این جلسه در باشگاه فرهنگی تفریحی شماره ۲ شهرداری اصفهان و با حضور 80 نفر از مبلغان خواهر و برادر تخصصی برنامه ریزی شده بود.

وی گفت: در پایان این مراسم گروه بندی مبلغان جدید تخصصی انجام و توضیحات لازم برای تشکیل گروه های تبلیغ تخصصی بیان شد و موضوع جلسه بعد نشست مبلغان با توجه به نیازسنجی هایی که از مبلغان تخصصی انجام خواهد شد، مشخص می شود.

مشاهده در خبرگزاری حوزه

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 776
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما