تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
انتصاب روح الله بابایی
1399/4/12 پنجشنبه رییس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شد رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی روح الله بابایی را به عنوان «رییس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان» منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در متن حکم حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آمده است:با توکّل بر خالق هستی و عنایت حصرت صاحب الامر(علیه السّلام) جنابعالی را که بحمدالله از توان و خلاقیّت لازم برخوردار هستید به «ریاست اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان» منصوب می نمایم.

انتشارات، پنجره ای است که دستاوردهای حاصل از کوشش و فعالیت های دفتر را در قالب استاندارد و رسمی بازنمایی کرده و در دسترس بهره برداران و علاقه مندان قرار می دهد.

اداره نشر در قالب دبیرخانه ستادی و بر اساس راهبردها و مسأله های دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت خواهد داشت و مهم ترین ماموریت آن، سامان بخشی به فرآیندِ استانداردسازی، ثبت و بازنمایی محصولات و دستاوردهای مکتوب، هنری، رسانه ای و دیجیتال شعبه اصفهان می باشد.

لازم می دانم از خدمات شایسته جناب آقای جنتی در مدت تصدی ریاست این اداره تشکر کرده و آرزوی توفیق جنابعالی و دوام سلامت ایشان را از خداوند متعال خواستارم.


مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
 



 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 667
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما