حجت الاسلام مديح: بيانات مقام معظم رهبري انقلاب فرهنگي و فكري در حوزه هاي علميه ايجاد كرد


حجت الاسلام مديح:
بيانات مقام معظم رهبري انقلاب فرهنگي و فكري در حوزه هاي علميه ايجاد كرد

خبرگزاري رسا ـ جانشين دبيركل كنگره شهداي روحاني كشور، استقبال حوزويان و اقشار مختلف مردم قم از مقام معظم رهبري را خوني تازه در رگ هاي انقلاب اسلامي دانست و بيانات ايشان را باعث دميده شدن روحي تازه در كالبد حوزه هاي علميه ارزيابي كرد.


حجت الاسلام محمدرضا مديح جانشين دبيركل كنگره شهداي روحاني كشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به قم، استقبال باشكوه حوزويان، علما، روحانيان و مردم قم از مقام معظم رهبري را برگ زرين ديگري در كارنامه درخشان و پرافتخار قمي ها دانست.

وي با اشاره به جوسازي ها و فرافكني هاي رسانه هاي بيگانه و محافل ضد انقلاب در خصوص سفر رهبر انقلاب به قم ابراز داشت: با سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و استقبالي كه مردم انقلابي و متدين شهر مقدس قم به همراه مراجع عظام تقليد، علما و حوزويان از رهبر معظم انقلاب اسلامي داشتند، خون تازه اي در رگ هاي انقلاب اسلامي جاري شد.

رييس پيشين سازمان بسيج طلاب كشور تصريح كرد: مراجع تقليد به همراه علما و شخصيت هاي مهم حوزوي استقبالي بيادماندني از رهبر معظم انقلاب اسلامي داشتند و در اين زمينه هيچ كم نگذاشته و تجديد بيعت خود را با ولي امر مسلمين نشان دادند.

وي استقبال حوزويان از رهبر معظم انقلاب اسلامي را در طول تاريخ حوزه علميه قم بي نظير دانست و تاكيد كرد: مدرسان، طلاب و عموم حوزويان حركتي را نشان دادند كه در طول تاريخ بي سابقه و بي نظير بود.

جانشين دبيركل كنگره شهداي روحاني كشور بيان داشت: حضرت آيت الله خامنه اي در بين حوزويان از جايگاه بسيار خاص و برجسته اي برخوردار هستند و جلوه هاي بيادماندني كه در مدت حضور ده روزه ايشان در شهر قم ثبت شد هيچ گاه از خاطره ها محو نخواهد شد.

حجت الاسلام مديح، با يادآوري فرازهايي از بيانات و سخنان مقام معظم رهبري در اجتماعات مختلف با حوزويان و روحانيان تصريح كرد: به حق بايد مقام معظم رهبري را كارشناس برجسته و خبره نسبت به مسائل حوزه هاي علميه ناميد؛ ايشان در بيانات خود به بهترين شكل ممكن جايگاه، ماموريت ها و رسالت هاي حوزويان را تبيين و ترسيم كردند.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص رابطه متقابل نظام و حوزه هاي علميه تصريح كرد: با سخناني كه مقام معظم رهبري در اين خصوص ايراد كردند، مغالطات و شبهه هايي كه هر از چندگاهي توسط بدخواهان حوزه و نظام مطرح مي شد برطرف گرديد.

حجت الاسلام مديح ادامه داد: فرمايشات و بيانات مقام معظم رهبري در ديدارهاي مختلف با طلاب، روحانيان، نخبگان و اعضاي شوراي عالي و جامعه مدرسين حوزه علميه قم، روحيه تعهد و مسؤوليت پذيري بيشتر را در حوزه ايجاد كرد و جان تازه به حوزه هاي علميه بخشيد.

وي ابراز داشت: مقام معظم رهبري با بيانات دقيق و حكيمانه خود تعهد خاصي را در بين طلاب و عموم حوزويان ايجاد كردند كه تنها به رسائل و مكاسب اكتفا نكنند و براي پاسخگويي به نيازهاي زمان و حضور مؤثر در عرصه هاي جهاني و پاسخگويي به شبهات خود را آماده كنند.

جانشين دبيركل كنگره شهداي روحاني كشور تاكيد كرد: بياناتي كه مقام معظم رهبري در سفر به قم در ديدارهاي مختلف با حوزويان ايراد كردند، انقلاب علمي و فرهنگي و فكري در حوزه هاي علميه ايجاد كرد و حوزه بايد از اين فرصت طلايي حداكثر بهره برداري را داشته باشد.

حجت الاسلام مديح بيان داشت: اميدواريم طلاب، علما و عموم حوزويان با حضور در صحنه و لبيك گويي به فرمايشات و مطالبات مقام معظم رهبري، منويات ايشان را اجرايي و عملياتي كنند.


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 2369
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما