لوح فشرده عطر حضور توليد شد


 همزمان با تشريف فرمايي مقام معظم رهبري به شهر مقدس قم لوح فشرده «عطر حضور» از سوي مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي توليد شد.


به گزارش خبرگزاري رسا، همزمان با تشريف فرمايي رهبر معظم انقلاب اسلامي به شهر كريمه اهل­بيت (س)، لوح فشرده «عطر حضور» از سوي ستاد استقبال از مقام معظم رهبري در مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي توليد شد.

مدير بخش امور كاربران مركز نور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، هدف از توليد اين لوح فشرده را شركت در حماسه حضور مردم شريف قم و اظهار ارادت به مقام شامخ ولي امر مسلمين جهان دانست و افزود: ان شاءالله با توجه به مصوبات ستاد استقبال از مقام معظم رهبري در مركز نور، تا زمان حضور معظم­له، شاهد تهيه و توليد آثاري با محوريت ايشان در اين مركز خواهيم بود.

محمد قرباني ادامه داد: لوح فشرده « عطر حضور» با محوريت سخنان و بيانات گوهر بار، روشنگرانه و هدايتگر رهبر معظم انقلاب، در چهار بخش توليد و به زودي در اختيار امت حزب­الله قرار خواهد گرفت.

وي افزود: كتابخانه صوتي « قول سديد» همراه با تلاوت آياتي از قرآن كريم توسط معظم له، فيلم و نگارخانه، بخش­هاي متنوع اين لوح نفيس را تشكيل مي­دهند

 


 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 2343
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما