اهداف شبکه تبلیغی شرق کشور
1- مسئله شناسی تبلیغ دینی
2- شناسایی و ساماندهی و تربیت سرمایه های انسانی تبلیغ دینی
3- جریان سازی فرهنگی تبلیغی بر اساس تعالیم اهل بیت.
سیاستها
1- حضور و مشارکت جدی در مراجع سیاستگذاری و برنامه ریزی کلان فرهنگی و تبلیغی.
2- پرهیز از رقابت منفی و موازی و همکاری و تعامل سازنده با دیگر دستگاه های تبلیغات دینی.
3- اجتناب از دامن زدن به اختلافات فرقه ای و مذهبی و توجه به اصل وحدت و انسجام اسلامی.
4- اهتمام در بکار گیری نیروهای فاضل،انقلابی و معتقد به نظام و رهبری.
5- شناسایی ظرفیتهای بالفعل و بالقوه تبلیغ دینی و استفاده بهینه و روشمند از آن.
6- ایجاد هوشمندی لازم و کافی در بدنه شبکه تبلیغی نسبت به ضعفها و تهدیدهای تبلیغ دینی.
7- توجه و اهتمام به شناخت لازم و کافی به استراتژیها و برنامه های جریانات غیر دینی .
8- بومی سازی تکنولوژی و رسانه های جدید درساحت تبلیغ دینی.
9- چهره سازی و الگو سازی نیروهای خلاّق و نوآور.