منو
اخبار مؤسسه

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1398/2/17 سه‌شنبه فرهنگ و هنر بهترین ابزار برای مقابله با دشمن است رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در شرایطی که دشمن در فضای فرهنگی، سیاسی، مجازی و اقتصادی آرایش جنگی گرفته و رهبر انقلاب آتش به اختیار داده‌اند بهترین ابزار فرهنگ و هنر است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی در اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری امین با اشاره به کتاب مفاتیح الحیات آیت‌الله جوادی آملی عنوان کرد: نوعی از اجتهاد آن است که علما تلاش می‌کنند حکم خدا را به دست بیاورند و امروز احکام خدا در کتاب‌های متعددی ذکر شده، در نوع دیگری از اجتهاد علما می‌کوشند یافته‌های اجتهاد نوع اول را برای مردم تبیین کنند و این همان نوع دوم است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مخاطب قرار دادن شرکت‌کنندگان این جشنواره ادامه داد: احکام خداوند باید در جامعه استقرار پیدا کند و شما با هنرتان می‌کوشید سبک زندگی مردم تجلّی آموزه‌های الهی باشد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن در فضای فرهنگی، سیاسی، مجازی و اقتصادی آرایش جنگی گرفته و رهبر انقلاب اذن آتش به اختیار داده‌اند بهترین ابزار فرهنگ و هنر است، جبهه مبارزه با دشمن فضای مجازی است و اگر کسی در این شک کرد باید به فهم فرهنگی خودش تردید کرد.


تمیز کردن اسلحه به‌جای شلیک
حجت الاسلام و المسلمین قطبی با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی افزود: فعالیت‌های هنری در کسری از ثانیه منتشر می‌شوند و این یعنی امروز اسلحه در دست ماست اما به‌جای شلیک به سمت دشمن مشغول تمیز کردن لوله اسلحه هستیم.

وی ضمن تبیین لزوم فعالیت سازمان‌یافته تأکید کرد: غفلت در میدان جنگ به معنای از دست رفتن همه تلاش‌هایی است که تا امروز داشته‌ایم و شما باید با ایجاد تشکل‌های طلبگی در جبهه مبارزه با دشمن نقش‌آفرینی کنید.

 





برای مشاهده انعکاس خبری و همه تصاویر
اینجا کلیک کنید.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 317
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما