منو
اخبار مؤسسه

جشنواره قرآن و عترت علیهم السلام مدارس علمیه خواهران استان اصفهان 1397
جشنواره قرآن و عترت علیهم السلام مدارس علمیه خواهران استان اصفهان 1397
1397/12/8 چهارشنبه توسط طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین محقق شد؛ کسب سه عنوان در جشنواره قرآن و عترت علیهم السلام مدارس علمیه خواهران استان اصفهان آیین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت علیهم السلام مدارس علمیه خواهران استان اصفهان به همراه تجلیل از برگزیدگان مرحله نهایی این مسابقات همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، آیین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت علیهم السلام مدارس علمیه خواهران استان اصفهان به همراه تقدیر از ۳۰ برگزیده مرحله نهایی این مسابقات، روز سه‌شنبه هفتم اسفندماه 1397 همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی نیلی‌پور در تالار شهروند اصفهان برگزار شد.

این مسابقات در رشته‌های حفظ (کل، نصف و ثلث) قرآن کریم، قرائت به دو روش ترتیل و تحقیق، تفسیر و صحیفه سجادیه و در دو مرحله مدرسه‌ای و استانی برگزار شد. مرحله مدرسه‌ای این مسابقات با شرکت ۵۴۰ بانوی طلبه از ۱ تا ۱۳ دی‌ماه در مدارس علمیه استان و مرحله نهایی این مسابقات با حضور ۱۱۸ نفر، ۱۰ بهمن‌ماه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.

در بخش قرائت به دو شیوه ترتیل و تحقیق، ۲۶۱ نفر شرکت کردند که ۴۳ نفر به مرحله استانی راه یافتند. در بخش حفظ قرآن، ۷۹ نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۳۲ نفر به مرحله استانی راه یافتند. در رشته‌های صحیفه سجادیه، تفسیر موضوعی و تفسیر ترتیبی نیز نزدیک به ۲۰۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد، ۱۲۳ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

در مجموع موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین رحمت الله علیها بیشترین تعداد راه یافته به مرحله استانی را داشته و مشارکت قابل قبولی ارائه کرده است.

و از طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، خانم زهره مشفقی توانستند رتبه سوم حفظ 15 جزء قرآن را به دست آورد، خانم فاطمه قنبری موفق به کسب رتبه دوم شرح صحیفه سجادیه و همچنین خانم مریم کریمی شایسته تقدیر کتاب آیات ولایت شدند.


مشاهده در خبرگزاری ایکنا










برای مشاهده همه تصاویر در خبرگزاری حوزه اینجا کلیک کنید.


 


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 156
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما