منو
اخبار مؤسسه

تخت فولاد
تخت فولاد
1397/8/26 شنبه بازدید از تخت فولاد برای کشف اسرار نهان در دل این خاک مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین گفت: این مؤسسه در نظر دارد اردوی نیم روزه بازدید از مجموعه فرهنگی تخت فولاد اصفهان را ویژه طلاب این مؤسسه برگزار نماید.
خانم قاسم پور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مزار مقدس تخت فولاد با قدمتی دیرین پس از قبرستان وادی السلام در نجف اشرف، شریفترین و شکو همند ترین مزار جهان تشیع به شمار می آید.

وی تصریح کرد: سرزمین مقدسی که در قرون و اعصار متمادی آرامگاه تعداد بیشماری از عالمان و صالحان، حکیمان و عارفان، هنرمندان، و شاعران، مؤمنین و متقین و همچنین قرارگاه هزاران پرنده خونین بال دفاع مقدس بوده است.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین با بیان این که تخت فولاد اثری هنری، تاریخی و مذهبی می باشد که ضرورت پاسداری و معرفی آن بر کسی پوشیده نیست، گفت: هدف از این بازدید آشنایی از مفاخر گذشته شهر اصفهان و اطلاع از کرامات و زندگی سرشار از برکت بزرگان خفته در این خاک و همچنین استفاده از فضای معنوی این تفرجگاه مذهبی می باشد.

وی ادامه داد: برای بهره مندی هرچه بیشتر شرکت کنندگان در این اردو از کارشناسان با سابقه مجموعه تخت فولاد استفاده خواهد شد.

قاسم پور از برگزاری این اردو در روز پنج شنبه یکم آذر ماه 97 خبر داد و گفت: ساعت بازدید 14 الی 16 در نظر گرفته شده است و کلیه طلاب علاقه مند این مؤسسه می توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی مؤسسه نام نویسی کنند.



 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 720
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما