همكاري ها و تعاملات سازماني دفتر، روز به روز، منسجم تر و هماهنگ تر


دبير شبكه همساز با بيان اين خبر گفت: از آنجا كه قوانين و مقررات در قالب فرم ها، آئين نامه ها و دستور العمل ها، در بستر فرايندهاي سازماني، به عنوان ابزارهاي ايجاد هماهنگي و انسجام جهت تحقق اهداف سازماني مي باشند، بدين منظور، اين دبيرخانه، مستندات تعاملات سازماني، كه پيشتر در جلسات شبكه همساز به تصويب رسيده اند را در قالب يك لوح فشرده به همراه متن آنها، به اعضاء محترم شبكه همساز ارسال نمود تا از طريق ايشان در تمامي مراكز، معاونت ها و شعب دفتر توزيع گردد.

محمد صالحي در خصوص فرايند تهيه اين مستندات گفت: اين مستندات، پس از انجام بررسي هاي كارشناسي و تهيه پيش نويس آن در دبيرخانه شبكه همساز، به تدريج طي هفده جلسه اين شبكه طرح و تصويب گرديده است.

وي در ادامه، در خصوص محتواي اين بسته گفت: مستندات اين بسته شامل آئين نامه شبكه همساز، فرمت تفاهم ‌نامه‌هاي دفتر، فرمت قراردادهاي دفتر، ساز وكار تعاملات دفتر، آئين نامه تعاملات دفتر و دستورالعمل قراردادهاي دفتر مي‌باشد. همچنين، تصوير سيزده تفاهم نامه‌ منعقده دفتر تبليغات اسلامي با ساير سازمان‌هاي فرهنگي به همراه معرفي ظرفيت‌ها و فعاليت‌هاي بيست و سه سازمان فرهنگي كه در ستاد توسعه همكاري ها و تعاملات سازماني گردآوري شده اند جهت اطلاع و استفاده بخش‌هاي مختلف دفتر، به اين مستندات ضميمه شده است.

دبير ستاد توسعه همكاري‌ها و تعاملات سازماني ابراز اميدواري كرد، همكاري هاي سازماني دفتر از حالت شكلي، سليقه اي، شخصي و مقطعي خارج شده و در آينده با قرار گرفتن ذيل افق پنج ساله دفتر در قالب برنامه هاي عملياتي، شكل مستمر، هم افزا و اثر بخش به خود گيرد، كه لازمه اين امر نيز اهتمام و همراهي سطوح مختلف تصميم گير و عملياتي دفتر است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 

 

 

 

Guest (PortalGuest)

دفتر برنامه ريزي و توسعه فناوري
مجری سایت : شرکت سیگما