معرفي مدير شبكه قرآن و معارف سيما به عنوان نماينده رسانه ملي در تعامل با دفتر


دبيرستاد توسعه همكاري‌ها و تعاملات ميان سازماني با بيان اين خبر افزود: پس از انعقاد تفاهم نامه بين دفتر تبليغات اسلامي و سازمان صدا وسيما، رياست محترم دفتر، بلافاصله طي نامه‌اي و نيز در جلسه حضوري، حجت الاسلام والمسلمين نجفي را به عنوان نماينده دفتر به اين سازمان معرفي كردند. هم اكنون با پيگيري‌هاي مكرر و مستمر صورت گرفته، سرانجام جناب آقاي سيد باقر پيشنمازي، مدير شبكه قرآن و معارف سيما بعنوان نماينده رسانه ملي، معرفي گرديد.

محمد صالحي درخصوص جايگاه رسانه ملي در تعاملات دفتر گفت: در ابتداي سال 89، در جلسات شبكه همساز بحث اولويت بندي تعامل با سازمان هاي فرهنگي مطرح گرديده و صدا و سيما، با توجه به گستره اثر گذاري، تنوع مخاطبان و نيز تاثيرگذاري ويژه آن، در رتبه نخست قرار گرفته است. براين اساس تعامل با اين سازمان از جايگاه راهبردي ويژه اي برخوردار است. همچنين ساير سازمان هاي فرهنگي داراي اولويت در تعاملات دفتر به ترتيب عبارتند از: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي، وزارت آموزش و پرورش و دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام.

وي درخصوص تعاملات گذشته دفتر با اين سازمان گفت: البته اينطور نبوده كه تعاملات بخش هاي مختلف دفتر با اين سازمان، متوقف به معرفي نماينده ايشان باشد، بلكه تاكنون از بخش هاي مختلف دفتر ارتباطات متعددي با بخش هاي مختلف اين سازمان صورت پذيرفته است ولي از يك سو با صعوبت در پيگيري‌ها و از سوي ديگر با عدم تمركز و نيز عدم استمرار مواجه بوده‌اند، كه اميدواريم از اين پس، ضمن تسهيل و تسريع، اين تعاملات شكل متمركز، مستمر، هدفمند و برنامه ريزي شده پيدا كند.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد، با تعهد ويژه مديران دفتر و نيز همت والاي كارشناسان آن، تعاملات ميان سازماني جايگاه واقعي و راهبردي خود را يافته و بتواند موجب افزايش هم افزايي و اثربخشي در كنار كاهش موازي كاري هاي غير ضرور گردد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 

 

 

 

Guest (PortalGuest)

دفتر برنامه ريزي و توسعه فناوري
مجری سایت : شرکت سیگما