تصويب پيش نويس تفاهم نامه همكاري دفتر تبليغات اسلامي با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي


هجدهمين جلسه شبكه همساز به همت ستاد توسعه همكاري‌ها و تعاملات سازماني در تاريخ 16/09/89 برگزار شد. در اين جلسه كه با حضور حجج اسلام روستا آزاد، مخدوم، كمساري و نيز آقايان زهيري، ريزانه، احمدزاده، پركان و محمد صالحي تشكيل شد، پس از معرفي جايگاه، وظايف و ظرفيت هاي سازمان فرهنگ و ارتباطات، پيش نويس تفاهم نامه همكاري دفتر تبليغات اسلامي با اين سازمان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و در نهايت، به تصويب اعضاي شبكه همساز رسيد.

محمدصالحي، دبير شبكه همساز در تشريح اين خبر گفت: پيش نويس اوليه از سوي معاونت بين الملل اين سازمان به رياست محترم دفتر ارسال شده و پيرو ارجاع ايشان، اين پيش‌نويس در ستاد توسعه همكاري‌ها و تعاملات سازماني در قالب فرمت تيپ تفاهم نامه‌هاي دفتر، بازنگري و جهت بررسي و تصويب نهايي، در شبكه همساز ارائه گرديد.

ايشان در خصوص ادامه فرايند كار گفت: پس از اين جلسه، مصوبه مزبور طي نامه‌اي، جهت تاييد، امضاء و ارسال به آن سازمان، به رياست محترم دفتر ارجاع مي‌گردد.

وي درخصوص ساير موضوعات مطرح شده در اين جلسه گفت: موضوع دوم جلسه، بررسي پيش‌نويس "فرايند تعاملات برون سازماني دفتر" بود كه متاسفانه به دليل محدوديت زماني، امكان رسيدگي آن فراهم نگرديد. 

محمد صالحي در آخر خبر انعقاد تفاهم‌نامه همكاري دفتر تبليغات اسلامي با دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي و نيز معرفي آقاي پيشنمازي بعنوان نماينده صدا و سيما در تعامل با دفتر تبليغات اسلامي، را به اطلاع اعضاي شبكه همساز رساند.  


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
 

 

 

 

Guest (PortalGuest)

دفتر برنامه ريزي و توسعه فناوري
مجری سایت : شرکت سیگما