چهارمین نشست انگلیسی پژوهشکده اخلاق برگزار شد

تکثرگرایی تمدنی و نظم معنوی از دیدگاه اسلامی (Civilization Pluralism & Spiritual Order (Islamic Perspective))

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): چهارمین نشست تخصصی انگلیسی «Civilization Pluralism & Spiritual Order (Islamic Perspective)» (تکثرگرایی تمدنی و نظم معنوی از دیدگاه اسلامی)، روز سه شنبه 26 شهریور، در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایسکا: گروه اسلام و مطالعات معنویتِ پژوهشکده اخلاق و معنویت، روز سه شنبه 26 شهریور ماه 1398، مصادف با 17 سپتامبر 2019، در ادامه سلسله نشست های معنویت پژوهی، نشستی تخصصی به زبان انگلیسی و با عنوان Civilization Pluralism & Spiritual Order (Islamic Perspective) (= تکثرگرایی تمدنی و نظم معنوی از دیدگاه اسلامی) برگزار کرد که حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب الله بابایی، رئیس مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، بحث خود را در این زمینه ارائه کرد.

دکتر بابایی در این نشست درباره پلورالیسم تمدنی و ارتباط آن با نظم معنوی به ایراد سخن پرداخت و رابطه این دو مقوله را از دیدگاه اسلام بررسی کرد.

این جلسه، چهارمین نشست تخصصی بود که گروه اسلام و مطالعات معنویتِ پژوهشکده اخلاق و معنویت به زبان انگلیسی برگزار کرد و تعدادی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه و نیز افرادی از علاقه مندان به سلسله مباحث معنویت پژوهی در آن حضور داشتند.

 این نشست علمی و تخصصی، از ساعت 11 الی 12:30 در تالار امام مهدی (عج) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، واقع در خیابان معلم برگزار شد که دکتر احمد شاکرنژاد، مدیر گروه اسلام و مطالعات معنویتِ پژوهشکده اخلاق و معنویت، دبیر علمی این نشست بود.

منبع:
عكس هاي مرتبط :

تاریخ خبر: 1398/6/26 سه‌شنبه
تعداد بازدید کل: 149 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 150
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما