تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

امضای تفاهم نامه همکاری میان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و جامعه المصطفی العالميه
1400/10/29 چهارشنبه امضای تفاهم نامه همکاری میان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و جامعه المصطفی العالميه در نشست مشترك رؤساي دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئيس جامعه المصطفی العالميه واحد اصفهان، تفاهم نامه همكاری علمی، فرهنگی و پژوهشی ميان طرفين به امضاء رسيد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام محمد قیصری، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور توسعه و ارتقاء سطح همكاري‌ها و بهره‌گيري بهينه از امكانات موجود در جهت تحقق اهداف مشترك در زمینه‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و بین المللی به امضای حجت الاسلام سید امیررضا  طاهایی، رئيس جامعه المصطفی العالميه واحد اصفهان و حجت الاسلام عبد الرسول احمدیان، رئيس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رسید.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی طرفین در تدوین و اجرای برنامه‌های کاربردی تبلیغی، تلاش برای اعزام مبلغین غیر ایرانی به مدارس و مراکز فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خاص تبلیغی، مشارکت طلاب در مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی، تأسیس تیم ایده های کارآفرین فرهنگی و تعریف کارهای مشترک فضای مجازی هنر و رسانه از عناوین مهم فرهنگی تبلیغی مورد توافق می باشد.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان داشت: در زمینه آموزشی نیز دوره های کوتاه مدت در حوزه‌های مشترک علوم اسلامی تعریف و همچنین از طلاب غير ايراني جامعه المصطفی العالمیه به عنوان مدرس در دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: تبادل اسناد و مدارك علمي بین مراکز آموزشی و پژوهشی دو سازمان انجام و از پايان نامه های تحصيلی به ويژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نيازهای تحقيقاتی طرفین، هدايت و حمايت صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام قیصری در ادامه به برخی از توافق های پژوهشی این توافق نامه اشاره کرد و گفت: نشست‌های علمی و همایش‌های مشترک با عناوین و سرفصل‌های مرتبط با مأموریت‌های هر دو سازمان برنامه ریزی و کرسی‌های‌ آزاداندیشی متناسب با موضوعات و مسائل ایران و جهان به صورت مشترک برگزار می شود.

وی از استفاده طلاب پژوهش‌گر غير ايراني جامعه المصطفی العالمیه در اجرای پروژه‌های برون مرزی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: کارگروه مشترک ترجمه متون تخصصی حوزه‌های مختلف علوم انسانی تشکیل خواهد شد.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: مدت زمان این تفاهم نامه 3 سال تعيين شده است که قابل تمديد است.


مشاهده در خبرگزاری تسنیم
مشاهده در خبرگزاری ایمنا
مشاهده در خبرگزاری شفقنا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری ربیع
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان

 






 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 2929
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما