تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شد
1399/12/11 دوشنبه از سوی معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛ رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین محسن کاردانپور را به عنوان «رئیس اداره اعزام مبلغان» این معاونت منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در متن حکم حجت الاسلام محسن کاردانپور، از سوی حجت الاسلام حامد اهتمام آمده است: آمده است: با استعانت  از خداوند رحمان  و تبریک اعیاد ماه رجب المرجب، جناب عالی را که بحمدالله از دانش، تعهد وتجارب ارزنده تبلیغی برخوردارید، به سمت «رئیس اداره اعزام  مبلغان» منصوب می نمایم.

محوری ترین عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در طی قریب سه دهه که از تاسیس آن می گذرد ، تربیت واعزام مبلغ بوده است. در خلال این دوران ، امور مبلغان با اعزام هزاران مبلغ جهادی وتخصصی به اماکن تبلیغی ایران اسلامی وهدایت وکنترل بخش وسیعی از شبکه تبلیغات دینی کشور ، دفاع وصیانت از حریم قرآن واهل البیت علیهم السلام را به نیکوترین شیوه، عهده دار بوده است . انتظار دارم در استمرار این پیشینه درخشان با بهره گیری از ظرفیت های عظیم منابع انسانی حوزوی، فصلی تازه را در این زمینه رقم بزنید و با تعامل با مراکز همسو وهم جهت با اهداف وراهبردهای نهاد گسترده دامن دفتر تبلیغات اسلامی، سامانه تبلیغات دینی را در بخش مرکزی کشور بیش از پیش کارآمد واثر بخش سازید.

جذب، ساماندهی واعزام مبلغان وایجاد چرخه پویای تربیت، اعزام، بازخوردگیری وارتقای مبلغان عمومی به تخصصی وهمکاری فعال با بخش های مرتبط ( در غیر از اعزام ماه مبارک رمضان وماه محرم الحرام ) از اهم وظایف حضرت عالی در این اداره خواهد بود که به مدد الهی وبا هم افزایی مراکز همسوی درون سازمانی وبرون سازمانی در انجام آن ها توفیق خواهید یافت.

در پایان از زحمات و تلاش های ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای هادی مشکدار تشکر و قدر دانی میکنم و توفیق روز افزان برای همه تلاشگران عرصه تبلیغ را از خداوند متعال مسألت دارم.


مشاهده در خبرگزاری رسا
 


 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 569
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما