تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

خانم قاسم پور، مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین
1399/12/11 دوشنبه سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین خبر داد: آغاز پذیرش طلاب خواهران ویژه سطح ۳ و ۴ در اصفهان قاسم پور از آغاز پذیرش طلاب خواهر در دو مقطع سطح ۳ و ۴ برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.
ناهید قاسم پور، سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: ماه رجب، ماه خودسازی و زمینه سازی برای ورود به ماه شعبان و میهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان است؛ که انسان با اطاعت و عبادت و بندگی در این ماه به سوی حق تعالی تقرب پیدا می کند.

وی تصریح کرد: طلبگی افتخاری است که با کسب فضائل اخلاقی و علمی می توان در مسیر بندگی و سربازی امام زمان (عج) قرار گرفت .

استاد حوزه خواهران عنوان کرد: از آنجا که اساس یک جامعه سالم را خانواده سالم تشکیل می دهد و خانواده نهادی مقدس و بی بدیل برای رشد و تکامل افراد است و با توجه به اینکه بانوان، مهمترین و اصلی ترین نقش را در جهت تعلیم و تربیت به عهده دارند، بدیهی‌ است‌ برای‌ نایل‌ شدن‌ به‌ رشد همه‌ جانبه تعلیم و تربیت، توجه به نیازهای همه جانبه آموزش‌ خواهران نیز ضروری است‌.

وی افزود: در این راستا موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین افتخار دارد در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برای رشته فقه خانواده و کلام اسلامی در مقطع سطح چهار، و برای رشته های مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی و تربیت دینی کودک و نوجوان و کلام اسلامی در مقطع سطح سه داوطلب می پذیرد.

قاسم پور در ادامه گفت: مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین، وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی است و از نظر موقعیت دارای شرایط و ظرفیت‌های خوبی است تا با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم، فرصت طلایی را فراهم آورد تا طلاب بتوانند در فضای مناسب، از اساتید مجرب با سوابق علمی بسیار والا، در جهت ارتقاء وپیشرفت علمی و فرهنگی خود استفاده نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ثبت نام پذیرش از ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ شروع و تا اردیبهشت ۱۴۰۰  ادامه خواهد داشت، متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش و ثبت نام، می‌توانند به پایگاه اینترنتی مدیریت سنجش و پذیرش Paziresh.whc.ir مراجعه کرده و یا با در دست داشتن مدارک لازم، به صورت حضوری به واحد آموزش موسسه مجتهده امین مراجعه نمایند.


مشاهده در خبرگزاری حوزه


 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 536
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما