تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

موسسه عفاف و حجاب استان اصفهان
1398/4/22 شنبه موسسه عفاف و حجاب استان اصفهان به صورت رسمی در اصفهان آغاز به‌کار کرد مدیر موسسه عفاف و حجاب اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت رسمی این موسسه گفت: تربیت متخصصان از اهداف موسسه است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن رنجبر در گفت‌وگویی، درباره اهداف بلندمدت این نهاد اظهار داشت: برنامه ما تربیت تخصصی حدود 40 استاد در زمینه عفاف و حجاب است که نه فقط در آموزش و پرورش بلکه در حوزه‌های مختلفی نظیر مشاوره، مناظره و حتی اجرای کرسی‌های آزاداندیشی در اصفهان توانمند باشند.

وی بیان کرد: ما آمادگی همکاری با صدا و سیمای مرکز اصفهان را هم داشته و می‌توانیم از شهریورماه این همکاری را آغاز کنیم، مشروط بر اینکه هزینه‌های برنامه سازی آن تامین گردد.

مدیر موسسه عفاف و حجاب اصفهان خاطرنشان کرد: اگر دیگر دستگاه‌های مربوطه نیز با ما در زمینه هزینه‌های آموزشی و پژوهشی همکاری داشته باشند، ما می‌توانیم با تربیت مدرس و اعزام مدرسان خود به عنوان استاد تخصصی و یا ایده پرداز به آنها کمک کنیم.و راهکار های بدست آمده را در اختیار این دستگاه ها قرار دهیم.

وی درباره اهمیت تبلیغات موضوع عفاف و حجاب گفت: ما در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گروهی تحت عنوان گروه تخصصی فرهنگی تبلیغی عفاف و حجاب تأسیس کردیم که می‌تواند در سطح کشوری هم موضوع عفاف و حجاب را پیش ببرد.

رنجبر در بیان انگیزه حرکت در زمینه عفاف و حجاب بیان کرد: سفارش مقام معظم رهبری که در زمینه تخصصی شدن این حوزه تاکید داشتند، ما را بر آن داشت که بتوانیم قدمی در این راه برداریم تا در برابر شبیخون‌های فرهنگی و جنگ نرم مقابله کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت انتخاب پوشش افراد گفت: تدوین سند آسیب شناسی نوع پوشش خانم ها و آقایان و آثار اجتماعی آن برجامعه و فرد است.

مدیر موسسه عفاف و حجاب اصفهان اضافه کرد: حجاب یک قاعده عقلی است که ما می‌خواهیم در این زمینه با دست باز؛ ادیان، تاریخ، آینده و گذشته آن را بررسی کنیم.

وی شعار سال 98 موسسه را تحقیق، تالیف و تبلیغ اعلام کرد و افزود: قرار است نشستی علمی با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در زمینه راهکارهای برخورد با افراد بی‌اعتقاد نسبت به مساله پوشش شرعی ،عقلی و قانونی داشته باشیم و چگونگی شیوه‌ها و راه‌های دعوت را ارائه کنیم.

لازم به ذکر است مراسم افتتاح موسسه عفاف و حجاب استان اصفهان در جشنواره مردمی حجاب و عفاف، شامگاه روز پنجشنبه در قالب فعالیت ۴۰ غرفه فرهنگی، هنری و خدماتی در حوزه حجاب و عفاف در گذر فرهنگی و مذهبی چهارباغ اصفهان برگزار شد.


مشاهده در خبرگزاری تسنیم
مشاهده در خبرگزاری ایرنا





 







 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 1161
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما