تبلیغات


























 
:: یادداشت

آیت الله سید کمال فقیه ایمانی
کمالِ کمال

 
کمالِ کمال


اصفهان همیشه مهد عالمان و اندیشمندان دینی بوده و هست. امروز اصفهان مدیون عالِمی است که از مسجد تا مدرسه، از بیمارستان تا خیریه، از تفسیرقرآن تا کتابخانه به همّت و سرانگشت اشاره او بناشده و خدمات بی نظیرش پهنه ی عالم را فرا گرفته است. نورالقرآنِ او، از طاقچه ی رییس جمهور آمریکا تا بقچه ی زندانیان واشنگتن دست به دست می شود.

سید کمال، که امام خامنه ای حفظ الله تعالی برای عیادتش نماینده می فرستد، امروز نیازمند دعای خیر ملت شریف اصفهان است تا از رنج بیماری رهایی یابد.

خاطرم هست در افتتاحیه بیمارستان امام حسین علیه السلام که به همّت این مرد بزرگ بناشده است در همراهی وزیر بهداشت خدمت ایشان رسیدیم، آنقدر خوشحال بودند که باورکردنی نبود. نه از اینکه بیمارستان افتتاح می شود، از این بابت که بیمارستان به کودکان اختصاص یافته، آنهایی که گناه در پرونده اعمالشان ثبت نشده و خنده و شادی شان انعکاس لطافت هستی و رضایت خداوند است. می فرمودند: کافی است یکی از این بچه ها ما را دعا کند، برای همه عمرمان کافی است.

اینک، همان بچه ها از آن بیمارستان برای پیرِ مرادشان به یک بیمارستان دیگر دعای خیرحواله می کنند و ما هم زمزمه می کنیم؛ آمین.


محمد قطبی جشوقانی



مشاهده در خبرگزاری شبستان
مشاهده در روزنامه جوان



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 3860
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما