کاروان میثاق با ولایت
1397/10/16 يكشنبه اعلام زمان و مکان دریافت کارت کاوران میثاق با ولایت از طریق پیامک/ اتمام ثبت نام انتخاب اسامی جهت شرکت در کاروان 19 دی به صورت قرعه کشی و با حضور نمایندگان مراکز حوزوی صورت پذیرفته و به منتخبین، زمان و مکان دریافت کارت ملاقات، از طریق پیامک اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد تصریح کرد: ضمن گرامیداشت دهه بصیرت، به استحضار می رساند که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به حول و قوه الهی بمناسبت دهه بصیرت و در آستانه فرارسیدن 19 دی نسبت به ثبت نام  طلاب اقدام کرد.

وی افزود: براین اساس با عنایت به هماهنگی به عمل آمده و تصویب شورای روابط عمومی مراکز حوزوی و در راستای تکریم طلاب محترم، امسال برای اولین بار ثبت نام از طلاب محترم جهت میثاق با امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سالروز قیام مردم قم (19 دی) بصورت اینترنتی صورت پذیرفت.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: طلاب علاقه مند فرصت داشتند تا از روز سه شنبه 11 دی ماه97 تا شنبه 15 دی ماه 97 با مراجعه به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی WWW.DTE.IR اطلاعات درخواستی خود را با در نظر گرفتن نکات قید شده، ثبت کنند که بحمدالله مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نظر به اشتیاق طلاب برای حضور در کاروان میثاق با ولایت، به دلیل محدودیت در سهمیه و عدم امکان اعزام همه ثبت نام کنندگان، انتخاب به صورت قرعه کشی و با حضور نمایندگان مراکز حوزوی صورت پذیرفته و به منتخبین قرعه کشی، زمان و مکان دریافت کارت ملاقات، صرفا از طریق پیامک اعلام خواهد شد و خواهشمند است طلاب از مراجعه حضوری به مراکز حوزوی در این خصوص خودداری فرمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما