 | تبليغات |  |
|
|
 | آخرين اخبار |  |
|
|
همکاری بین دستگاهها، هدف نهایی نمایشگاه «روایت تبلیغ»
رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم هدف نهایی نمایشگاه دستاوردهای تبلیغی استان اصفهان را تعامل، همکاری و همافزایی بین دستگاهها دانست و گفت: در صورت شکل گرفتن همکاری و همافزایی بین دفتر تبلیغات و دستگاهها، میتوان گفت نمایشگاه به اهداف خود رسیده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجتالاسلام و المسلمین احمد واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به ۲ بخش اصلی نمایشگاه، اظهارکرد: بخش اول، مربوط به مسئلهمحوری دفتر تبلیغات اسلامی، تشکیل قطبها و میزهای تخصصی درباره مسائل علمی و فرهنگی کشور بود که ۲ سال قبل طی نمایشگاهی تخصصی به صورت مفصل در قم به این موضوع پرداخته شد و امروز نتیجه و عصاره آن نمایشگاه برای استفاده اعضای دفتر تبلیغات، فعالین و مدیران فرهنگی اصفهان در این نمایشگاه ارائه شده است.
وی افزود: بخش دوم این نمایشگاه مشتمل بر امور و فعالیتهایی است که دفتر تبلیغات شعبه اصفهان مسئولیت آن را بر عهده دارد و با وجود مطالعه گزارشاتی که از این اقدامات به دفتر قم ارسال شده بود، ارائه گزارش فعالیتها به صورت یکجا، مشخص و متبلور بسیار جالب و قابل توجه بود.
حجتالاسلام و المسلمین واعظی ادامه داد: دستاوردهای نمایشگاه در قالب تعامل بین دستگاههای مختلف ظاهر میشود، این نمایشگاه مقدمه تعارف و آشنایی دستگاهها با ظرفيتهاي دفتر تبلیغات اسلامی و زمینه کاری این مرکز است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه تعارف و آشنایی مقدمه همافزایی، تعامل و همکاری دستگاهها و دفتر تبلیغات است، تأکید کرد: اگر این موضوع به نتیجه برسد میتوان گفت که نمایشگاه، دستاورد و حاصل بسیار مبارکی داشته اما اگر دستگاهها، نهادها و فعالین عرصه دین و فرهنگ این نمایشگاه را ببینند و گام بعدی یعنی همکاری و تعامل اتفاق نیفتد، نمایشگاه به اهداف خود نرسیده است در واقع پازل نمایشگاه زمانی تکمیل می شود که پس از این آشنایی، همکاری و همافزایی صورت گیرد.
مشاهده در خبرگزاری ایمنا

|
| |
|
تعداد بازديد اين صفحه:
1110
|