منو
تبليغات
آخرين اخبار

جشنواره ملّی شعر «حضرت مادر»
مهلت شرکت در جشنواره ملّی شعر «حضرت مادر» تمدید شد رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مهلت ارسال اثر به جشنواره ملّی شعر «حضرت مادر» تا 9 بهمن ماه سال جاری تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهدی پایون اظهار داشت: این جشنواره با محوریت دو موضوع حضرت فاطمه سلام الله علیها در قرآن کریم و مادر و مادران ائمه علیهم السلام برگزار شده است.

وی با بیان اینکه قالب شعر جشنواره کلاسیک است، گفت: برای قالب بخش ویژه، سرود، تصنیف، ترانه و مدح در نظر گرفته شده که تامین محتوای فاخر برای محافل مذهبی و هیئت ها از اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان داشت: بعد از پایان جشنواره، کتابی از آثار رسیده به جشنواره چاپ و از 3 اثر برتر بخش ویژه محتوای رسانه ای تولید خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد گفت: علاقه مندان برای شرکت در جشنواره ملّی شعر «حضرت مادر» می توانند از طریق پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir تا پایان روز 9 بهمن ماه سال جاری آثار خود را ارسال نمایند.


مشاهده در صدا و سیمای اصفهان
مشاهده در خبرگزاری تسنیم
مشاهده در خبرگزاری ایمنا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری برنا
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری شهید یاران
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 1024
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما