جمعه 10 فروردين 1403   02:40:52

(مهار تورم، رشد تولید)

print

نماینده قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

دفتر تبلیغات اسلامی نقش مؤثری در دفاع از اسلام ناب دارد

  • خلاصه :نماینده قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان این که مراکز فرهنگی و حوزوی مانند دفتر تبلیغات اسلامی که نقش مؤثری در دفاع از جایگاه روحانیت، مرجعیت، تشیع و اسلام ناب دارند، گفت: دولت باید از مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی حمایت کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی با حضور در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گویی، با تأکید بر اینکه کارهای خوبی در برپایی این نمایشگاه به دید علاقمندان گذاشته شده است، اظهار کرد: لازم است در این راستا تلاش شود تا کارهای بزرگتری انجام شود.

وی با بیان اینکه سطح انتظارات از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با سابقه فعالیت ها و تجربیات بسیاری که دارد، بیش از این است، گفت: این نمایشگاه نشان از ظرفیت بالای علوم قرآنی در این نهاد حوزوی دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با هجمه هایی که دشمنان دارند و هزینه ای که برای دشمنی با اهل بیت(ع) خرج می کنند، باید کارهای منسجم تری از سوی دفتر تبلیغات اسلامی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی بدون پشتوانه آسان نیست، افزود: دولت در این زمینه باید ورود کند و از برنامه های علمی حوزه و دانشگاه، حمایت جدی داشته باشد.

امیرآبادی اظهار داشت: مراکز فرهنگی و حوزوی مانند دفتر تبلیغات اسلامی که نقش مؤثری در دفاع از جایگاه روحانیت، مرجعیت، تشیع و اسلام ناب دارند، نیاز است تا گام های بلندتری را در این زمینه ها بردارند.

وی با بیان اینکه فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی ذیل حوزه علمیه قم بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان با همه توان برای مقابله با اسلام آمده اند، فعالیت های قرآنی، رسالتی سترگ و حساس محسوب می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما