جمعه 10 فروردين 1403   18:53:11

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با بررسی ایده سامانه خدمات پژوهشی؛

نشست سه جانبه منتورینگ تیم ایده «عصر پویش شهر علم» برگزار شد

  • خلاصه :نشست سه جانبه منتورینگ تیم ایده «عصر پویش شهر علم» (مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق) به منظور بررسی و نقد ایده «سامانه خدمات پژوهشی» برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در جلسه سه جانبه منتورینگ مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق که ویژه تیم ایده «عصر پویش شهر علم»(مستقر از این مرکز) برگزار شد، ابراز کرد: قاعده جلسات سه جانبه منتورینگ به تنهایی چالش ارزش پیشنهادی است، به این صورت که مراحل انجام شده مورد نقد قرار می گیرد و تیم ایده دفاع می کند تا معین شود که ارزش پیشنهادی مشخص شده، از کارهای پیشنهادی بالاتر و جلوتر است.

وی افزود: ادعا ایده «عصر پویش شهر علم» سامانه خدمات پژوهشی است که پژوهشگر عضو می شود و در سامانه مذکور داده علمی، ابزار و روش هایی برای کاوش های علمی وجود دارد و در نهایت دستاوردی به پژوهشگر ارائه می شود.

وی یادآور شد: این ادعا از جهت اجرایی و عملیاتی شدن برای شرکت خلاق لازم است اما برای بوم لازم نیست لذا اکنون باید فاز یک را به داور ارائه کنید؛ جنس ایده درآمد بر ارائه خدمات است، لذا باید فرآیندهای پرداخت هم شکل گرفته باشد، یعنی جریان درآمد نیازمند مستندات است.

جهت مطالعه متن کامل این خبر به سایت این مرکز مراجعه کنید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما