جمعه 10 فروردين 1403   17:06:47

(مهار تورم، رشد تولید)

print

پیرو درخواست شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

نشست تخصصی بررسی سند ملی مسجد برگزار شد

  • خلاصه :نشست تخصصی بررسی سند ملی مساجد به دستور رییس دفتر تبلیغات اسلامی و پیرو درخواست شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، با درخواست رسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص مشارکت دفتر در بررسی سند ملی توسعه، گسترش و تقویت نهاد مسجد و سامان بخشی و راهبری آن، نشست تخصصی بررسی این سند ملی به دستور رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با حضور جمعی از نخبگان، معاونین و مدیران کل دفتر تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از نخبگان و فعالان کشوری حوزه مسجد، در این دفتر برگزار شد.

در جلسه مذکور، علاوه بر ارائه سوابق مطالعات راهبردی انجام شده در خصوص مسجد،  شرکت کنندگان در جلسه نکات اصلاحی و تکمیلی خود را درباره سند ملی مسجد بیان کردند. مجموعه نکات مطرح شده به همراه کارشناسی انجام شده در مدیریت راهبردی مبنای اعلام نظر دفتر در این خصوص خواهد بود.

لازم به ذکر است دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر درخواست اعلام نظر از مراکز فرهنگی همچون دفتر تبلیغات اسلامی، اقدام به جمع سپاری این سند نیز نموده است.

همکاران عزیزی که مایل به اعلام نظر خود در خصوص این سند هستند، می تواند با مراجعه به آدرس www.hamandishi.sccr.ir نسبت به ثبت نظرات خود اقدام نمایند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما