جمعه 31 فروردين 1403   17:25:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر گروه تبلیغی انصارالحسین(ع)؛

مساجد باید محور اصلی فعالیت های فرهنگی قرار گیرد

  • خلاصه :مدیر گروه تبلیغی جهادی انصارالحسین(ع) با بیان اینکه مساجد هر محله باید محور اصلی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی قرار گیرند، گفت: گروه تبلیغی جهادی انصارالحسین(ع) تمام فعالیت های خود را حول محور «مسجد» انجام داده است و تلاش دارد این شعار را در مقام عمل نیز اثبات کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )،  حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما به تشریح فعالیت های صورت گرفته در این گروه پرداخت.

وی اظهار داشت: گروه تبلیغی جهادی انصارالحسین(ع) با محوریت «مسجد» فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۴ در منطقه ۳ شهر قم شروع کرده است و هم اکنون در ۷ مسجد در سطح شهر با بکارگیری مبلغان توانمند حضوری فعال دارد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی انصارالحسین(ع) در ادامه به اهمیت حضور مردم در مساجد اشاره کرد و افزود: با توجه به جمله معروف حضرت امام خمینی(ره) «مساجد سنگر هستند، سنگرها را پُر کنید» گروه تبلیغی جهادی انصارالحسین(ع) تمام فعالیت های خود را حول محور «مسجد» انجام داده است و تلاش دارد این شعار را در مقام عمل نیز اثبات کند.

وی گفت: از جمله فعالیت های این گروه را می توان به برگزاری مسابقه تفسیرکوتاه قرآن در بین مساجد استان قم با هزینه بالغ بر ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان، طراحی کارت نماز وتوزیع بین مساجد استان قم، برگزاری جلسات بیان احکام در مساجد و منازل، برگزاری نماز قضاء در مساجد حوزه فعالیت اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان امسال اظهار داشت: برگزاری بیش از ۱۵۰منبر در مساجد مختلف، برگزاری جلسات قرآن(جزءخوانی) در ۴مسجد، ضبط و بارگذاری ۱۰ کلی‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پ مناسب با ایام ماه مبارک رمضان دراستودیو سردار سلیمانی کانون انصار الحسین، برگزاری برنامه های خود جوش به مناسبت روز قدس در ۳ مسجد انصار الحسین(ع)، معصومیه و امام حسن مجتبی(ع) خیابان سلامت از جمله فعالیت های گروه تبلیغی جهادی انصارالحسین(ع) در ماه مبارک رمضان امسال بوده است.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در تیررس نقشه های ضد فرهنگی دشمنان هستند، گفت: این گروه سعی دارد با برگزاری حلقه های معرفت، جلسات هیأت، ایجاد برنامه شاد در فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان، حلقه وصلی بین این نوع مخاطب و معارف اسلامی باشد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی انصارالحسین(ع) پرداختن به موضوع معیشت مردم را امری مهم و در راستای فعالیت های فرهنگی برشمرد و افزود: در یک سال و نیم اخیر که کشور دچار شیوع ویرس منحوس کرونا شده است، معیشت مردم علی الخصوص طبقات ضعیف دچار مشکل شده است، لذا با تصمیمات فوری برآن شدیم تا در این مورد نیز ورود کنیم و به کمک خداوند متعال توانستیم ۲۸۵ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰.۰۰۰ هزار تومان، توزیع ۳۰ کارت هدیه ۲۰۰.۰۰۰ هزار تومانی، خرید و ذبح ۳ راس گوسفند و توزیع و تهیه ۲۰۰ کیلو گوشت برای طبخ غذای گرم برای  فقراء تحت پوشش مساجد تحت فعالیت، داشته باشیم.

مدیر گروه تبلیغی جهادی انصارالحسین در پایان این گفتگو بیان داشت: افراد علاقمند به تبلیغ در مساجد با ورود به کانال گروه تبلیغی جهادی انصارالحسین(ع) در پیامرسان ایتا https://eitaa.com/ansaralhossinqom می توانند از فعالیت های صورت گرفته توسط این گروه مطلع و از تجربیات فعالیت های اعضای این گروه بهرمند شوند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما