جمعه 10 فروردين 1403   11:34:51

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شماره چهارم دوفصلنامه «مدیریت دانش اسلامی» منتشر شد

  • خلاصه :چهارمین شماره دوفصلنامه علمی ـ ترویجی «مدیریت دانش اسلامی» به همت پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )،  چهارمین شماره دوفصلنامه علمی ـ ترویجی غیربرخط «مدیریت دانش اسلامی» مربوط به پاییز و زمستان 1399 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه نشریه به آدرس http: jikm.isca.ac.ir نمایه گردید.

«ترمینولوژی «کلام فلسفی» و «فلسفه کلامی» نوشته عبدالرحیم سلیمانی، «نگاهی هستی‌شناسانه به سبک زندگی اسلامی در اندیشه مقام معظم رهبری» اثر حسین حسن‌زاده و «تحلیل و بررسی استعاره مفهومی آیات مربوط به قیامت» به قلم مرتضی عبدی‌چاری و فاطمه عزیزی هدایتی ازجمله مقالات این شماره است.

همچنین «خاستگاه، بایسته‌ها و امکان مطالعات میان‌رشتگی در نسبت با علوم اسلامی» نوشته نفیسه فقیهی مقدس و محمدرضا مالکی بروجنی، «جایگاه معنوی «رب» در قرآن» به قلم مریم طاهری‌زاده و «معناشناسی واژۀ «لقاء» و رابطۀ مفهومی لقاءالله با رؤیت الهی در قرآن و نقد دیدگاه اشاعره در این باره» اثر علیرضا خسروی و سیده فاطمه حسینی میرصفی از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

دوفصلنامه علمی ـ ترویجی «مدیریت دانش اسلامی» در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی (http://ensani.ir)؛ سامانه نشریه: jikm.isca.ac.ir، کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما