پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:18:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی؛

کتاب «چکیده مقالات همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» منتشر شد

  • خلاصه :رئیس اداره پژوهش پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی از انتشار کتاب «چکیده مقالات همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در 324 صفحه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، عباسعلی عابدی در گفت و گویی اظهار داشت: کتاب «چکیده مقالات همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

وی گفت: این کتاب دربرگیرنده چکیده مقالات ارسال شده به نخستین همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن است که به کوشش حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محمدی  در قالب 9 فصل در 324 صفحه ارائه شده است.

رئیس اداره پژوهش پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه 160 چکیده مقاله در این کتاب منتشر شده است، تصریح کرد: از نقاط قوت این چکیده مقالات می‌توان به تنوع عناوین در موضوعات و ابعاد مختلف مقاومت اسلامی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کتاب «چکیده مقالات همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در تیراژ 300 نسخه منتشر شده است، افزود: این کتاب در حاشیه همایشی منتشر می‌شود که هدفش نظریه پردازی و گفتمان سازی برای مقاومت است، لذا این کتاب و انتشار کتاب مجموعه مقالات همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن در آینده نزدیک، زمینه مناسبی را برای تحقیقات و پژوهش‌های علمی  فراهم می‌سازد.

عابدی خاطرنشان کرد: همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در روزهای 29 شهریورماه الی 3 مهرماه 1399 به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت مجازی برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما