پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:38:43

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

نقش مؤثر انجمن های تخصصی تبلیغ در ارتقاء فعالیت های تبلیغی تخصصی

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مبلغانی که در رشته های مختلف تخصص دارند، باید با جدی گرفتن فعالیت تشکیلاتی و جمعی، جایگاه و نقش واقعی خود را در عرصه فرهنگی پیدا کنند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، اباذر جعفری در نشست انجمن تبلیغ تخصصی مشاوره اسلامی به ایجاد انجمن های تخصصی و پیگیری آن پرداخت و با اشاره به ضرورت ایجاد انجمن های تخصصی اظهار داشت: اگر بخواهیم اتفاقات خوبی در عرصه تبلیغ های تخصصی رقم بخورد، باید پیگیر ایجاد انجمن های تخصصی در هر رشته باشیم تا خود متخصصان در هر رشته بتوانند تصمیمات جدی در رشته فعالیت خود اتخاذ کنند.
وی گفت: معمولاً نظامات اداری و قوانین آن در روند و شتاب فعالیت های فرهنگی، نقش کمی دارند؛  لذا باید عمده مباحث رشد و جهش تبلیغ تخصصی را از طریق انجمن های تخصصی پیگیری و دنبال کرد.
مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی تصریح کرد: مبلغانی که در رشته های مختلف تخصص دارند، نباید فعالیت آنها مانند مبلغان ساده و نوپا باشد، بلکه این مبلغان علاوه بر فعالیت در قالب گروه های تخصصی باید در رشته های تخصصی خود فعالیت جمعی و تشکیلاتی داشته و در کنار تقویت ظرفیت های موجود، به دنبال ارتقاء و رشد قابلیت ها و فعالیت های خود باشند.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۵۰ طلبه در حوزه روانشناسی و مشاوره و عمدتاً در مقطع دکتری هستند که اگر این تعداد بتوانند در انجمن تخصصی مشاوره فعالیت سازمان یافته داشته باشند، به مراتب بازدهی و راندمان فعالیت های آن ها بالا می رود و در این زمینه توفیقات بیشتری خواهند داشت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما