جمعه 10 فروردين 1403   13:07:45

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

فعالیت گروه های تبلیغی در ایام کرونا، سند افتخار حوزه های علمیه است

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت ها گروه های تبلیغی در ایام کرونا برای حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی یک سند افتخار بزرگی است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در نشست هم اندیشی سرگروه های فعال در تبلیغ مجازی ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ با حضور سرگروه های فعال در عرصه تبلیغ مجازی در سالن همایش های خواجه نصیرالدین طوسی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، حمایت از گروه های تبلیغی را وظیفه اصلی و از سیاست های مهم معاونت فرهنگی و تبلیغی این دفتر برشمرد.
وی گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا حدود ۱۹۰۰۰ نفر از طلاب در بخش های مختلف از جمله بیمارستان ها، آرامستان ها، توزیع مواد بهداشتی و غذایی و... مشغول به فعالیت بودند که این فعالیت ها برای حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، یک سند افتخار بزرگی خواهد بود.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت در فضای مجازی را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: تبلیغ و فعالیت در عرصه فضای مجازی و رسانه باید پیگیری شود، زیرا اگر بخواهیم اثرات تبلیغ حضوری بالا برود، باید به این عرصه نیز با جدیت هر چه بیشتر ورود پیدا کنیم.
وی به آیه ۷۰ سوره مبارکه احزاب اشاره و خاطرنشان کرد: در تبلیغ مجازی و رسانه ای، مضمون این آیه شریفه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، زیرا اگر تبلیغ ما به صورت حضوری و در محله ای کوچک باشد و در سخنرانی ما از مطالب غیر متقن استفاده شود، این آسیب به همان محله و فضای موجود منتهی می شود اما اگر در مسأله تبلیغ در فضای مجازی و رسانه اینگونه اتفاقات رخ دهد، به صورت وسیع شیوع پیدا می کند و باید کاملاً در مورد اتقان و سدید بودن مطالب ایراد شده در سخنرانی های مجازی اطمینان خاطر به عمل آورد.
گفتنی است در ادامه این نشست، سرگروه های فعال، به ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص اجرای هرچه بهتر فعالیت های گروه ها پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما