جمعه 31 فروردين 1403   21:51:53

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

میراث مکتوب شیعه حاصل پرسش ها و پاسخ هاست

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: میراث مکتوب شیعه که بر آن افتخار می کنیم، محصول پرسش و پاسخ هایی است که مخاطبین از ائمه معصومین(ع) داشته اند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در نشست هم اندیشی گروه نرم افزاری «مسئله گو» که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار داشت: پاسخگویی به سؤالات، بهترین روش از روش های تبلیغی می باشد، هر چند که متبادر از تبلیغ، بحث سخنرانی و منبر باشد و بحث پاسخگویی به سؤالات مخاطب، اعم از جلسه حضوری یا دیگر راه های ارتباطی، من جمله استفاده از نرم افزار می باشد.

وی به ویژگی مهم این نرم افزار پرداخت و گفت: از ویژگی های مهم نرم افزار مذکور، تسهیل و روان سازی مسائل شرعی و همچنین، در دسترس بودن آن نسبت به رساله توضیح المسائل می باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: میراث مکتوب شیعه که بر آن افتخار می کنیم، محصول همین پرسش و پاسخ هایی است که مخاطبین از ائمه معصومین(ع) داشته اند؛ گواه این مطلب، همین فراز هایی از احادیث می باشند که در کتب معتبر شیعه با عناوینی همچون؛ "سُئِلَ عَنِ الصادِق"، "سَئَلتُ اباعَبدِالله" و... آمده است.

وی به اهمیت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به صورت مجازی در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به ایام شیوع کرونا در کشور و عدم ارتباط مستقیم مخاطب و مبلغ، اهمیت نرم افزارهای پاسخ به مسائل شرعی بیشتر مشخص می شود و مخاطب به راحتی می تواند به پاسخ سؤالات شرعی و اعتقادی خود دست یابد.

گفتنی است نرم افزار پاسخگویی به سؤالات شرعی توسط گروه نرم افزاری «مسئله گو» تهیه و تولید شده است که توسط جمعی از مبلغان و طلاب به سؤالات شرعی مطرح شده در نرم افزار، پاسخ داده می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما