پنجشنبه 30 فروردين 1403   14:17:34

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد:

ضرورت بهره مندی روحانیت از فضای کنونی جهت تبلیغ دین

  • خلاصه :نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه چتر روحانیت باید به روی بندگان خدا گشوده شود، تصریح کرد: با توجه به توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان و ارتباط گیری با دانشگاهیان و معلمان، روحانیت باید بهترین استفاده را ببرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در همایش استانی «بیانیه گام دوم انقلاب» که به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در تالار شهید جمالپور برگزار شد، با بیان اینکه روحانیت خواسته‌های رهبری را به مردم و خواسته‌های مردم را به مسئولان منتقل کند، اظهار داشت: از آنجا که روحانیت با مدارس، دانشگاه ها، مساجد و خوابگاه‌های دانشجویی در ارتباط است، باید بهترین استفاده را از چنین فرصتی ببرد.

وی با بیان اینکه فرصت‌ها همچون ابر می‌گذرند، گفت: فرصت‌ها تکرار نمی‌شوند و انسان پس از مرگ حسرت می‌خورد که چرا فرصت ها را از دست داده است و از خدا می‌خواهد که اجازه بازگشت به دنیا را بدهد تا بهترین استفاده را داشته باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه چتر روحانیت باید به روی بندگان خدا گشوده شود، تصریح کرد: هر عالمی در قوم خود همچون پیغمبری در امت خود است؛ با توجه به توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان و ارتباط گیری با دانشگاهیان و معلمان، روحانیت باید بهترین استفاده را ببرد.

وی با تأکید بر ضرورت انسجام و توسعه کار‌ها در میان قشر روحانیت گفت: مساجد فراموش نشود و در آنجا فعالیت‌های فرهنگی صورت بگیرد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره بر ضرورت چاره اندیشی برای پایان بخشی به معضل بیکاری اظهار داشت: همه از بیکاری می‌نالند و مسأله اشتغال باید سرلوحه فعالیت‌های مجلس جدید باشد؛ رهبری برای رفع معضل بیکاری، تولید و رونق تولید را عامل اساسی معرفی کردند.

وی با بیان اقدامات جدی و پرهیز از سخنان تکراری درباره اشتغال و شعار سال خاطرنشان کرد: روحانیت باید پیشاپیش مردم در همه جبهه‌ها حضور داشته باشد، دستگیر و هدایت کننده مردم شود و برای رفع مشکلات چاره جویی کند.

رییس حوزه های علمیه استان خوزستان وجود رهبر انقلاب، جوانان و نیرو‌های حزب اللهی را نعمتی برای جمهوری اسلامی برشمرد.

در این همایش، از مجموعه 6 جلدی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی»، با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد «نماینده ولی فقیه در خوزستان»، آیت الله موسوی جزایری «نماینده مجلس خبرگان رهبری»، حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد «رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان» محمدباقر انصاری «رییس مؤسسه بوستان کتاب»، طلاب و روحانیت اهواز رونمایی شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما