پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:24:27

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

شهدا شمع محفل بشریت و قلب تپنده تاریخ هستند

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که شهدا شمع محفل بشریت و قلب تپنده تاریخ هستند، به بیان تشریح برنامه های هفته هنر مقاومت این دفتر پرداخت.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده در آیین شب شعر «قسم به قاصم»  که در راستای برنامه های هفته هنر مقاومت دفتر تبلیغات اسلامی و پاسداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان با شعر خوانی اساتید و شعرای طراز اول حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: در راستای احساسات بی نظیری که در سطح دنیا همگان را در به پا خواستن ملت غیور و قدرشناس و مجاهد پرور ایران اسلامی و عراق عزیز در تکریم و تعزیز این شهدای بزرگوار به شگفت واداشت، سعی کردیم برای این که زبان فصیح و بلیغ هنر بتواند ترجمان این احساسات و عواطف باشد و این افکار عمیقی که در این ایام شکل گرفت، جوشید و خروشید، خدمت گذاری و فضاسازی کنیم.
وی گفت: در این راستا، هفته هنر مقاومت را در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی طراحی کردیم که از 22 دی ماه این رویداد فرهنگی را با اکران فیلم «23 نفر» آغاز کردیم و این فیلم اثری بود که شهید سلیمانی با حضور در پشت صحنه این فیلم، از نزدیک شاهد تولید این فیلم شد و از عوامل تقدیر کرده بود که پس از اکران فیلم در این هفته در نشستی با حضور عوامل ساخت این اثر به تحلیل این فیلم پرداخته شد.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: از دیگر برنامه های هفته هنر مقاومت این دفتر، کارگاه خوشنویسی و هنرهای تجسمی بود که 23 دی ماه برگزار گردید و در این کارگاه به هنرهای خوشنویسی، تصویرسازی، نگارگری و نقاشی در زمینه مقاومت پرداخته شد و مورد استقبال خوب جامعه هنرمندان استان به ویژه هنرمندان، هنرجویان و اساتید حوزوی قرار گرفت.
وی افزود: در این آیین شب شعر در خدمت اساتید بزرگ و نام آور آیینی، حماسی و مقاومت کشور و همچنین در خدمت سردار پرافتخار آقای الماسی و حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین علیزاده اظهار داشت: دیگر برنامه هفته هنر مقاومت، پنجشنبه 26 دی ماه برگزار می شود که رویداد معرفی، رونمایی و بررسی کتاب منتخب مقاومت را خواهیم داشت.
وی با بیان این که شهدا شمع محفل بشریت و قلب تپنده تاریخ هستند، خاطرنشان کرد: ان شاءالله این شهدای شاهد، کار ما را امضا و ما را دعا کنند تا مثل خودشان بتوانیم نقش دوران ساز خودمان را در ادامه بخشیدن به جریان بزرگ عاشورایی تاریخ ایفا کنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما