جمعه 10 فروردين 1403   09:49:55

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور؛

کارگاه آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» برگزار شد

  • خلاصه :به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، کارگاه آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» ویژه مبلغین بومی این شعبه در شهرستان دلگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین پزشکی «از اساتید نخبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» ویژه مبلغین بومی خواهر و برادر این دفتر در مسجد جامع شهرستان دلگان برگزار گردید.

وی گفت: این کارگاه آموزشی با هدف بالا بردن سطح آگاهی های مبلغین در زمینه تحکیم و تقویت بنیان خانواده، آشنایی با راه‌کارهای تحکیم بنیان خانواده و چگونگی داشتن رابطه مسالمت‌آمیز توأم با محبت با همسر و چگونگی آشنایی با باید و نبایدهای زندگی برگزار شد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی بر انسجام و تحکیم بنیان خانواده به عنوان عوامل مؤثر در تربیت فرزندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید و همچنین مهارت‌های شناسایی و احترام به دنیای مطلوب اطرافیانمان در این کارگاه آموزش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: دوره ها و کارگاه های آموزشی تحكیم بنیان خانواده از دوره های قابل اهمیت می باشد چرا كه ساحت خانواده به عنوان مقدس ترین نهاد در دین مبین اسلام معرفی شده است؛ در همین راستا، دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور با هدف تحکیم و تقویت بنیان خانواده مبلغین بومی خود و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی اقدام به برگزاری این كارگاه آموزشی کرد.

لازم به ذکر است برگزاری نشست پرسش و پاسخ، از دیگر برنامه های جانبی این کارگاه آموزشی بود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما