پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:13:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مؤسسه بوستان کتاب؛

کتاب «تاریخ تحلیلی اسلام» منتشر شد

  • خلاصه :کتاب «تاریخ تحلیلی اسلام» با قلم سیدعبدالبصیر حسینی به همت موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، تاریخ تحلیلی اسلام در برگیرنده مطالبی درباره سه دوره مهم تاریخی اعم از عصر پیش از نبوت و زمینه‌های ظهور اسلام، عصر نبوت و تکامل مقررات و عصر اهل‌بیت(ع)، خلفای راشیدین و مذاهب اسلامی است؛ بنیادهای شریعت اسلام، در این سه مقطع تاریخی شکل گرفت و اسلام در قامت دینی جهانی در تاریخ تمدن بشر پدیدار شد.

این کتاب با توجه به سودمندی روایت وقایع تاریخی در عصر حاضر به سامان رسیده است؛ از این ‌رو پیراستن خرافه از تاریخ، ریشه‌یابی اختلاف میان مذاهب اسلامی و تحلیل مشترکات تاریخی فِرَق اسلامی، محتوای عمده این کتاب را تشکیل می‌دهد؛ نویسنده کوشیده است با حفظ احترام همه مذاهب اسلامی و شخصیت‌های محوری آن‌ها، داوری حوادث و شخصیت‌های تاریخ اسلام را بر عهده خوانندگان بگذارد.

کتاب‌دوستان جهت تهیه و مطالعه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 02537742155  تماس بگیرند، و یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده و با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

این اثر در قطع رقعی در 328 صفحه و شمارگان 500 نسخه در کلیه شعبه های بوستان کتاب عرضه می گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما