جمعه 10 فروردين 1403   05:06:07

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس اداره توسعه سیستم‌های سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

استقرار نسخه ۵ سامانه مکاتبات دیدگاه در دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس اداره توسعه سیستم‌های سازمانی مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی از استقرار نسخه ۵ سامانه مکاتبات دیدگاه در این دفتر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، سید ابوالحسن نظام‌دوست در گفت و گویی با اشاره به استقرار نسخه 5 سامانه مکاتبات دیدگاه اظهار داشت: یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین سامانه‌های دفتر، سامانه مکاتبات است که بیش از ۱۰ سال است که در دفتر در حال استفاده می باشد.

وی گفت: با هدف ارتقا این سامانه و افزودن یکسری ویژگی‌های جدید به آن بر آن شدیم تا در اسفندماه سال ۹۷ نسخه جدید را از شرکت چارگون خریداری کنیم که در اردیبهشت ماه نصب و تنظیمات اولیه انجام شد و از اول مردادماه تا انتهای شهریورماه بحث استقرار و آموزش نسخه جدید آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

رئیس اداره توسعه سیستم‌های سازمانی مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی به بیان ویژگی‌های نسخه جدید سامانه مکاتبات اشاره کرد و افزود: اولین ویژگی نسخه جدید، این است که محدودیت مرورگر ندارد و قابل استفاده در تمام مرورگرها است؛ دومین و مهمترین ویژگی‌های این سامانه، انجام چند کار به صورت همزمان می باشد، به طوری که در نسخه ۵ سامانه مکاتبات می‌توان چندین پنجره را به صورت همزمان در اختیار داشت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما