پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:46:52

(مهار تورم، رشد تولید)

print

افزایش 50 درصدی استقبال طلاب از دوره های تابستان 98 دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :تعداد شرکت‌ کنندگان دوره های آموزشی تابستان 98 معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه با افزایش 50 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده که تا اواسط شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در راستای افزایش مهارت‌آموزی طلاب و خانواده‌ آنان، کلاس‌ها و کارگاه‌‌هایی را به صورت دوره‌ ای برگزار می کند که دوره‌های ترم تابستان نیز از سال گذشته در این معاونت راه ‌اندازی شده است.

در دوره تابستانه سال 97 مجموعاً 206 نفر برای شرکت در کلاس‌ های آموزشی ثبت‌ نام کردند که در تابستان جاری تعداد شرکت‌ کنندگان با افزایش 50 درصدی همراه بوده و به 330 نفر هنرجو رسیده است.

در دوره ترم تابستان سال جاری 158 نفر در بخش برادران و 172 نفر در بخش خواهران شرکت کرده ‌اند و کلاس هایی در زمینه خوشنویسی، طراحی، ویرایش، انیمیشن، ویرایش عکس، نویسندگی و... در حال برگزاری می‌ باشد.

علاوه بر کلاس ‌های آّموزشی که در ساختمان اصلی این معاونت برگزار می ‌شود، جهت سهولت حضور طلاب، چندین کلاس در مرکز شهید حقانی شهرک مهدیه و همچنین مسجد امام خمینی(ره) شهرک پردیسان در حال برگزاری است.

در دوره‌ تابستانه امسال، اساتید برجسته ای همچون مصطفی معارف‌ وند، اصغر شریفی، حسین بحرینی، محمدعلی نادری، محمد صیدی و خانم ها پوریزدان پرست، بصیری، مهدوی‌نژاد، وزیری و دیگر اساتید متعهد و خوش‌ ذوق حضور دارند.

دوره های تابستانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه تا اواسط شهریور ماه ادامه داشته، و دوره های پیشرفته و همچنین جذب هنرجویان جدید از آبان ماه آغاز می گردد؛ هنرمندان برجسته و طراز نیز جهت ادامه فعالیت حرفه ای هنری به انجمن های هنری - رسانه ای طلاب معرفی می گردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما