4
درآمدي بر روشهاي تبليغي ائمه(ع) نويسنده: دياني/واسعي چاپ: دوم تاريخ : بهار 1388 قطع: رقعي صفحه:296 قيمت:27000

اين پژوهش، باتوجه به مسئوليت و مأموريت مبلّغان ديني در دنياي كنوني كه هجوم تفكرات گوناگوني از يك سو و ترفندهاي مؤثر تبليغاتي از ديگر سو و نيز استخدام ابزار و امكانات ارتباطي از سويي ديگر، گاه آدمي را از انديشيدين و انتخاب­گري درست باز مي­دارد و راه را بر حق طلبان مي­بندد اهميتي ويژه دارد. بي­گمان مبلّغان ديني تنها با سلاحهاي برتر و خنثي­كننده مي­توانند به دستگيري و نجات آدميان دست بزنند؛ چنين سلاحي با ورود اصولي و روشمند به سيره ائمه(ع) و كار بست روشهاي تأثيرگذار آنان حاصل شدني است. بر اين اساس پژوهش حاضر دست مايه ارزشمندي به شمار مي­رود كه راههاي مناسب تبليغ را در اختيار مبلّغان قرار مي­دهد.

 
امتیاز دهی
 
 

 
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 1385 در جهت رسیدن به اهداف خود و برای سرعت بخشیدن به انتشار و عرضه آثار ، مبادرت به تاسیس نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نمود و از بدو تاسیس تاکنون هر هفته یک کتاب منتشر کرده است . از این مرکز  تاکنون علاوه بر موسوعه 12 جلدی شرف الدین (ره) که جایزه جهانی جمهوری اسلامی را کسب نمود، بیش از سی درصد آثار منتشر شده در همایش ها و جشنواره های متعدد برگزیده و رتبه برتر را به خود اختصاص داده اند


 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به مركز نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي  است

 
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما