2
مسائل فقهي و حقوق شركت هاي هرمي نويسنده: اسماعيل آقابابائي نبي چاپ: اول تاريخ :تابستان 1389 قطع: رقعي صفحه:264 قيمت :36000

پيشرفت علوم و ورود رايانه به بازار كار، تجارت الكترونيكي را پديد آورد و به دنبال آن بازاريابي شبكه­اي شكل گرفت. به دليل تازگي اين دستاورد و ناآشنايي مردم با آن، شركت­هاي هرمي پديد آمد كه به رغم امكان فعاليت سالم اقتصادي، با سوء استفاده از عنوان تجارت الكترونيكي توانستند گسترش زياد يافته و زمينه اخلال در اقتصاد كشورها را فراهم آورند.

پژوهش مسائل فقهي و حقوقي شركت­هاي هرمي با تشريح تجارت الكترونيكي و بازاريابي شبكه­اي، چگونگي شكل­گيري شركت­هاي هرمي سالم و غيرسالم را بررسي مي­كند. بخش ديگر پژوهش به بررسي فقهي و حقوقي فعاليت اين شركت­ها اختصاص دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

 
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 1385 در جهت رسیدن به اهداف خود و برای سرعت بخشیدن به انتشار و عرضه آثار ، مبادرت به تاسیس نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نمود و از بدو تاسیس تاکنون هر هفته یک کتاب منتشر کرده است . از این مرکز  تاکنون علاوه بر موسوعه 12 جلدی شرف الدین (ره) که جایزه جهانی جمهوری اسلامی را کسب نمود، بیش از سی درصد آثار منتشر شده در همایش ها و جشنواره های متعدد برگزیده و رتبه برتر را به خود اختصاص داده اند


 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به مركز نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي  است

 
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما