توسلی
1392/8/14 سه‌شنبه بازدید ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا)، حجت الاسلام حسین توسلی معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طی بازدیدی از مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی خواستار توجه بیشتر به برنامه های پژوهشی مرکز شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام توسلی در این بازدید از آخرین وضعیت پروژه های مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی بازدید و در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفت.

در این بازدید که صبح دیروز برگزار شد؛ حجت الاسلام ضیایی فر معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، جناب آقای شاوه ای معاون اداری و مالی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و نماینده محترم گروه طرح و برنامه نیز حضور داشتند.

از اهم برنامه های این دیدار میتوان به بررسی برنامه ها و فعالیتهای مرکز، بررسی عملکرد بودجه ای نیمه اول سال جاری، توضیح تفصیلی فعالیت های پژوهشی مرکز، مطرح کردن مسایل و کاستی های بودجه ای و رفع برخی ابهامات موجود اشاره کرد.

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جریان این بازدید، ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت ها، حمایت خود را از ادامه روند پروژه ها اعلام نمود.

 

انتهای پیام/ 115

منبع: سایت مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
  • مطالب مرتبط
  • پربازدیدترین مطالب

خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما