تبلیغات
اخبار
بازدید طلاب مؤسسه مجتهده امین از زندان زنان اصفهان
موانع و راهکارهای مأموریت های علمی-تبلیغی طلاب خواهر در کرسی آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان بررسی شد
اخبار
بازدید طلاب مؤسسه مجتهده امین از زندان زنان اصفهان
بازدید طلاب مؤسسه مجتهده امین از زندان زنان اصفهان طلاب خواهر در یک بازدید تخصصی و با هدف آشنایی با زنان آسیب دیده، از زندان زنان اصفهان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، این بازدید به عنوان یک بازدید تخصصی برای پرسنل و طلاب گروه مطالعات اسلامی زنان موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  برنامه ریزی شده بود تا مشاهدات طلاب از این گونه فضاها و بررسی آنها به یک پژوهش میدانی تبدیل شود.

این بازدید با نگرش استعدادیابی و شکوفایی استعداد طلاب در ارائه خدمات و همچنین ایجاد انگیزه در میان طلاب در مواجهه با چنین آسیب ها و درک جرایم موجود در جامعه صورت گرفت. 

«محمود فعلی» سرپرست زندان نسوان اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: در سال 1393 زندان نسوان از زندان مرکزی واقع در دستگرد جدا شد، البته در بقیه استان ها زندان زنان و مردان جداسازی نشده است.

وی با تشریح فعالیت هایی که مددجویان باید انجام دهند افزود: برنامه ها از ساعت 7 صبح با ورزش صبحگاهی الزامی شروع و از ساعت 7:30 الی 8:20  برنامه های قرآنی برنامه ریزی شده و مطالعه از دیگر فعالیت های روزانه می باشد.

سرپرست زندان نسوان اصفهان اظهار داشت: از ساعت 8:30  کارگاه های صنایع دستی مینا کاری، فیروزه کوبی، خیاطی و قالیبافی در زندان فعالیت خود را آغاز می کنند و مددجویان علاوه بر یادگیری حرفه در قبال فعالیت خود دستمزد دریافت می کنند. 

وی با بیان این که نماز یومیه به صورت منظم و به جماعت برگزار می شود، ادامه داد: سه نفر مبلغ، احکام، عقاید، مهدویت و شیطان شناسی را به زندانیان آموزش می دهند. 

مریم روحانی، مسئول فرهنگی زندان نسوان اظهار داشت: برنامه های ما در زمینه آموزش، تربیت بدنی و هنری است که مددجویان با امکانات کم برنامه های خود را اجرا و فرصت تحصیل از مقطع نهضت تا دانشگاه برای آنها فراهم است.

وی یکی از برنامه های زندان را آموزش حفظ قرآن کریم بیان کرد و گفت: مددجویان در صورتی که یک جزء قرآن کریم را حفظ کنند از مرخصی تشویقی بهره مند خواهند شد و از دیگر امکانات وجود مهدکودک برای فرزندان مددجویان است که توسط خیرین اداره می شود.

مسئول فرهنگی زندان نسوان بیشترین عامل جرایم را مواد مخدر، سرقت و قتل عمد بیان کرد و گفت: مشاوره هایی که برای مددجویان انجام می شود در این زمینه های می باشد و همچنین مهارت نه گفتن به بقیه جرایم، به مددجویان آموزش داده می شود.


مشاهده در خبرگزاری شبستان




 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 6131
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما